معرفی مدل های روشویی عمومی یکپارچه

اگر از سرویس بهداشتی عمومی استفاده کرده باشید قطعا متوجه روشویی عمومی یکپارچه شده اید. برخلاف سرویس بهداشتی منزل نمی توان یک روشویی کوچک و معمولی در سرویس های عمومی قرار داد؛ زیرا تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند بیشتر است.

  معرفی مدل های روشویی عمومی یکپارچه

به همین دلیل تولیدکنندگان روشویی های عمومی را به بازار عرضه کرده اند. بهترین مدلی که جهت به کارگیری در این مکان ها توصیه می شود مدل یکپارچه است. روشویی یکپارچه کاملا بدون درز بوده و کاسه و سنگ پیشخوان از یک جنس و یک قطعه سنگ هستند. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین مدل های یکپارچه را به شما معرفی کنیم.

10 مدل از بهترین روشویی های عمومی یکپارچه

طراحان داخلی و کارفرمایان باید قبل از خرید روشویی عمومی یکپارچه با بهترین مدل هایی که در این زمینه تولید شده آشنا باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این بخش 10 مدل برتر و باکیفیت از انواع این محصول را به شما معرفی کنیم. این روشویی ها به صورت زیر هستند:

روشویی‌ عمومی‌ یکپارچه‌ P02

اولین مدلی که می خواهیم برای خرید روشویی عمومی یکپارچه به شما معرفی کنیم روشویی P02 است. این محصول یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل هایی است که توسط یک تولیدکننده باتجربه به بازار عرضه می شود. کیفیت تولید آن فوق العاده بالا بوده و مزایای زیادی در آن نهفته است.

به دلیل عدم وجود درز روی این محصول نیازی نیست نگران جمع شدن جرم باشید؛ البته باید گفت که خود سنگ کورین سطحی صاف و صیقلی داشته و در برابر میکروب و کثیفی به خوبی مقاومت می کند. همچنین قادر هستید این سنگ را به راحتی با شوینده های ملایم و معمولی تمیز کنید.

روشویی عمومی یکپارچه P03

این محصول فوق العاده جذاب یک طراحی خاص و به روز داشته و به راحتی با هر دکوراسیونی سازگار خواهد بود. به طور مثال می توانید در کنار دیوارپوش های تیره رنگ نیز از این محصول بهره ببرید.

ویژگی های ظاهری مدل P03 دلیل اصلی شهرت و پرطرفدار بودنش هستند. کاسه ای که تولیدکننده روشویی عمومی برای این محصول در نظر گرفته یک کاسه نیم دایره ای است. عمق آن نیز مناسب بوده و به صورت یکپارچه و متصل به سنگ اجرا می شود.

در قسمت پشتی سنگ این روشویی یک لبه با ارتفاع کم ایجاد کرده اند. این لبه علاوه بر کمک به اتصال راحت تر روشویی به دیوار از آسیب زدن رطوبت به چسب و دیوار جلوگیری می کند. شما این قابلیت را دارید تا با مراجعه به مراکز تولیدی این محصول تعداد کاسه های آن را بسته به نیاز خود شخصی سازی کنید.

ر‌وشویی‌ ‌عمومی ‌یکپارچه P05

روشویی عمومی یکپارچه P05 را می توان از دیگر مدل های پرفروش بازار دانست. دلایل مختلفی وجود دارند که نشان می دهند این محصول ارزش خرید بالایی دارد. یکی از این دلایل طراحی زیبای سنگ و کاسه است. رنگ سنگ کورین به کار رفته در این مدل سفید براق بوده و بسیار می درخشد.

خاصیت درخشندگی این رنگ به دلیل جنس کورین آن است. کورین سنگی صیقلی می باشد که هیچ درز و تخلخلی روی سطح آن وجود ندارد. علاوه بر این کورین به راحتی برش خورده و انواع طرح و نقش با کمترین هزینه روی آن اجرا می شود.

همین دلیل نیز موجب شده تا تولیدکننده روشویی عمومی قادر باشد به راحتی درز های محصول را پوشانده و یک کاسه جذاب روی آن برش دهد. کاسه ای که در این مدل وجود دارد به شکل گرد بوده و ظاهری زیبا به سرویس بهداشتی عمومی می بخشد.

ر‌وشویی عمو‌می یکپار‌چه P07

برند تولیدکننده روشویی عمومی تمام سعی خود را کرده تا با عرضه مدل های جدید و به روز نیاز تمام مشتریان را برطرف کند؛ مدل P07 یکی از این محصولات مدرن و شیک به حساب می آید.

همانطور که در مدل های بالا مشاهده کردید کاسه به کار رفته در آن ها به شکلی دایره ای طراحی شده بود. اما روشویی عمومی یکپارچه P07 کاسه ای مستطیلی داشته و درون آن نیز به شکل گرد و شیب دار طراحی شده است. می توان گفت که این نوع کاسه یک مدل منحصر به فرد به حساب می آید.

روشویی‌ عمومی‌ یکپارچه P08

جنس این روشویی عمومی جذاب و مدرن از کورین است. کورین نیز در برابر مواد شوینده باکتری و میکروب لکه و کثیفی و حتی خراش به خوبی مقاومت می کند. چنین موضوعی موجب می شود تا طول عمر بالایی برای این روشویی وجود داشته باشد.

البته باید به این امر نیز توجه کنید که به لطف کورین تولیدکننده روشویی عمومی توانسته است کاسه های منحصر به فردی برای این مدل ایجاد کند. لبه ای که در قسمت پشتی سنگ این محصول وجود دارد از نفوذ آب به پشت روشویی و آسیب به دیوار جلوگیری می کند.

روشویی عمومی یکپارچه P09

روشویی عمومی

در صورتی که سرویس بهداشتی عمومی مدنظر شما محدودیت فضا دارد باید نسبت به خرید روشویی عمومی یکپارچه P09 فکر کنید. دلیل پیشنهاد ما برای خرید این مدل کوچکتر بودن ابعاد آن است. بیشتر روشویی های عمومی طول زیاد به همراه کاسه های بزرگ دارند؛ اما این مدل اینطور نیست.

در روشویی P09 عرض کاسه ها کمتر بوده و همین امر موجب کوتاه تر شدن طول محصول می شود. مشتریان این قابلیت را دارند تا بسته به نیاز خود تعداد کاسه های این مدل را از 3 عدد تا 5 عدد و حتی بیشتر سفارش دهند.

رنگی که تولیدکننده روشویی عمومی برای این مدل در نظر گرفته سفید براق است. این رنگ بسیار مقاوم بوده و تا مدت های طولانی زیبایی و درخشندگی خود را حفظ می کند. در صورت کثیف شدن کاسه یا سنگ این محصول قابلیت این را دارید تا با ساده ترین شوینده ها نیز سطح روشویی را تمیز کنید.

‌روشویی ‌عمومی یکپار‌چه P10

اگر می خواهید پس از خرید روشویی عمومی یکپارچه تا سال های سال به فکر تعویض آن نباشید پیشنهاد می کنیم که به مدل P10 نیز فکر کنید. می توان به جرئت گفت که روشویی P10 یکی از مقاوم ترین و البته لوکس ترین محصولات موجود در بازار است. دلیل مقاومت بالای آن تولید با بهره گیری از سنگ مصنوعی کورین می باشد.

روشو‌یی عمو‌می یکپا‌رچه P11

یکی از زیباترین و خاص ترین مدل هایی که در میان 10 مدل برتر روشویی عمومی یکپارچه وجود دارد روشویی P11 است. با مشاهده تصاویر این محصول متوجه ظاهر لوکس و مدرن آن خواهید شد. یک تفاوت اساسی میان این مدل و محصولات قبلی وجود دارد؛ این تفاوت نوع پیاده سازی کاسه در سنگ روشویی است.

روشویی هایی که در بخش های قبل بررسی کردیم کاسه ای درون خود داشتند؛ یعنی کاسه به صورت یکپارچه در سنگ روشویی ایجاد شده بود. اما در مدل P11 کاسه روی سنگ آمده و ظاهر خاصی به این محصول بخشیده است.

کاسه مذکور به صورت مستطیلی بوده و درون آن شیب وجود دارد. ارتفاع کاسه های به کار رفته شده به حدود 10 سانتی متر می رسد.

روشویی عمومی یکپارچه P12

مدل دیگری که می خواهیم در این مطلب شما معرفی کنیم مدل P12 نام دارد. باید گفت که روشویی عمومی P12 محصولی جذاب و خاص به شمار می رود که طراحی مدرن آن هر مشتری را با هر سلیقه ای جذب می کند.

جذابیت ظاهری این محصول به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از دلایل زیبایی آن استفاده از سنگ کورین درجه یک است. کورین بسیار درخشان بوده و رنگ و طرح های به روزی دارد. همچنین در این محصول از کاسه های لبه دار نیز استفاده کرده اند.

لبه این کاسه ها حدود 5 سانتی متر ارتفاع داشته و باعث لوکس شدن مدل P12 شده است. به دلیل مقاومت خوب کورین نیازی نیست نگران لب پر شدن این قسمت ها باشید. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این محصول از شوینده های ملایم استفاده کنید تا آسیبی به رنگ آن وارد نشود.

ر‌وشویی ‌عمومی ‌یکپارچه P13

مدل P13 یک محصول مدرن و جدید است که می توانید برای محیط های بزرگ از آن استفاده کنید. محدودیتی در تعداد کاسه های این محصول وجود نداشته و حتی تا 6 کاسه نیز قابلیت سفارش دارد. تولیدکننده روشویی عمومی P13 قادر است این محصول را به صورت L شکل نیز تولید کند.

اینگونه می توانید روی تمام دیوارهای خالی سرویس بهداشتی عمومی روشویی ها را نصب کنید. این موضوع بیشتر برای مواقعی استفاده می شود که محیط به تعداد زیادی کاسه نیاز داشته باشد. در غیر این صورت می توانید سراغ مدل هایی بروید که دارای قیمت روشویی عمومی یکپارچه پایین تری هستند.

روشویی عمومی یکپارچه

اهمیت برند در انتخاب روشو‌یی عمومی‌

در بخش های قبلی مدل های معروفی از انواع روشویی عمومی یکپارچه را به شما معرفی کردیم؛ اما نقطه اشتراک تمام این مدل ها تولیدکننده آن ها است. در صورتی که برند تولیدکننده روشویی عمومی یکپارچه معتبر و پرطرفدار باشد می توانید با خیال راحت محصولاتش را خریداری کنید.

طول عمر بالای محصولات تنوع بالای مدل ها کیفیت عالی در تولید و طراحی و… ویژگی هایی هستند که در این برند دیده می شوند. البته باید به این هم اشاره کنیم که برندهای معتبر و باتجربه قیمت مناسب تری برای محصولات خود در نظر می گیرند. تمام این ویژگی ها در محصولاتی که به شما معرفی کردیم وجود داشتند.

روشویی‌ عمو‌می یکپار‌چه بهتر است یا معمولی؟

شاید این سوال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که چرا باید به سراغ خرید روشویی عمومی یکپارچه برویم؟ در پاسخ باید گفت که این محصول مزایای بسیار زیادی نسبت به مدل های معمولی دارد. تفاوت هایی که می توان برای این مدل ها ذکر کرد به صورت زیر هستند:

  • مدل یکپارچه بدون درز تولید می شود؛ این درحالی است که روشویی معمولی کاسه یا لگن جدا از سنگ پیشخوان دارد.
  • جنس کاسه و پیشخوان در مدل یکپارچه یکسان بوده اما در روشویی معمولی ممکن است متفاوت باشد.
  • طراحی روشویی یکپارچه بسیار زیباتر و جذاب تر از مدل های معمولی است.
  • در مدل های یکپارچه محدودیت ابعاد وجود نداشته و بسته به نیاز مشتری تولید می شوند.

خرید روشویی یکپارچه از تولیدکننده و مزایای آن

برخی از مشتریان به هنگام خرید و بررسی قیمت روشویی عمومی یکپارچه به فروشگاه ها مراجعه می کنند؛ اما باید گفت که تولیدکننده روشویی عمومی پایین ترین قیمت را به شما ارائه می دهد. به دلیل حذف واسطه این قابلیت را دارید تا با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر از تولیدکنندگان این زمینه خرید کنید.

جمع بندی

برای خرید روشویی عمومی یکپارچه بهتر است ابتدا برخی از مدل های شناخته شده و پرفروش را بررسی کنید. شناسایی این مدل ها موجب می شود تا بسته به نیاز خود قابلیت انتخاب بهترین محصول را داشته باشید. شاید فکر کنید که پیدا کردن این مدل ها سخت است. به همین دلیل ما در این مطلب 10 مدل از بهترین های روشویی عمومی را به شما معرفی کردیم.

قیمت روشویی عمومی یکپارچه برای هر کدام از مدل های ذکر شده متفاوت است؛ اما با مراجعه به تولیدکننده برتر می توانید پایین ترین نرخ خرید را پیدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "  معرفی مدل های روشویی عمومی یکپارچه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "  معرفی مدل های روشویی عمومی یکپارچه"، کلیک کنید.