جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 00:00 بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت آغاز می شود و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 8 صبح ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گولوپ،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 00:00 بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت آغاز می شود و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 8 صبح ادامه دارد.

انتخابات در 8 حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قایم شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند 1402 برگزار شد و از میان کاندیدا های حاضر در عرصه رقابت 245 نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت 45 کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در 21 اردیبهشت برگزار می شود، روشن خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی"، کلیک کنید.