برسی اسلایدر 100 سانتی متر YC Onion Hot Dog Bun Motorized Slider به همراه موتور

نقدر و برسی

برسی اسلایدر 100 سانتی متر YC Onion Hot Dog Bun Motorized Slider به همراه موتور

اسلایدر 100 سانتی متر YC Onion Hot Dog Bun Motorized Slider به همراه موتور

لغزنده موتوری 1 متری هات داگ YC Onion دارای موتوری است که به اسلاید متصل می شود تا اسلایدهای شما را با حرکتی نرم و قابل برنامه ریزی حرکت دهد.

با استفاده از یک برنامه برای تلفن های همراه iOS یا Android می توانید نقطه شروع و پایان حرکت A و B حالت های ویدیو فاصله زمانی یا هر دو را تنظیم کنید. تنظیماتی مانند سرعت و حرکت رو به عقب و جلوی حلقه را نیز می توان مشخص کرد. در حالت تایم لپس می توانید نرخ فریم تعداد عکس ها فاصله زمانی نوردهی و سایر پارامترها را تنظیم کنید. این موتور همچنین دارای دکمه های پردازشی برای تنظیم مستقیم بدون شروع و پایان برنامه در نقاط A و B می باشد.

موتور با پیچ های پیچیده به اسلاید متصل می شود و یک بند با گیره آزاد کننده سریع به موتور و هر دو سر اسلاید متصل می شود. همچنین می توانید موتور و تسمه را جدا کرده و به صورت کاملا دستی از لغزنده استفاده کنید.

این موتور همچنین می تواند با اکثر دستگاه های DJI و Zhiyun-Tech با اضافه کردن یک ماژول اختیاری YC Onion Interlink برای دستیابی به کنترل حرکت 4 محوره جفت شود. گیمبال هایی مانند DJI RS 2 و Ronin-S یا Zhiyun WEEBILL LAB WEEBILL S CRANE 3 LAB و CRANE-M2 را می توان از طریق ماژول Interlink روی گیمبال نصب کرد و سپس تنظیمات حرکت همزمان را برای گیمبال و گیمبال تنظیم کرد. همان برنامه YC Onion.

این موتور تا وزن 20 کیلوگرم را به صورت افقی تا 14.3 کیلوگرم را در زاویه 45 درجه روی سه پایه و تا 6.4 کیلوگرم را در صورت نصب کاملا عمودی تحمل می کند.

قسمت کشویی اسلاید دارای پیچ 3/8 اینچ – 16 است سر سه پایه و سر توپی سازگار را پشتیبانی می کند (به طور جداگانه فروخته می شود). قسمت پایینی لام دارای 1/4 اینچ -20 و 3/8 اینچ – 16 است. واقع شده است.

مشخصات لغزنده یک متری هات داگ YC Onion

قابل استفاده با باتری و پاور بانک

این موتور می تواند توسط یک باتری سونی F550 F750 یا F950 (فروش جداگانه) یا پاوربانک (فروش جداگانه) از طریق USB که می تواند به پورت USB Type-C موتور متصل شود تغذیه شود. باتری F550 تا چهار ساعت کار می کند F750 تا ساعت هشت و F970 تا ساعت 11. پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی تا سه ساعت کار می کند.

کنترل پرده

در کنار درگاه USB Type-C موتور یک درگاه DC 2.5 میلی متری برای اتصال کابل های شاتر سازگار (فروش جداگانه) برای ضبط تایم لپس با دوربین قرار دارد.

صفحه تماشا

موتور دارای یک دکمه روشن/خاموش یک دکمه کنترل پله دکمه های A/B و یک صفحه LCD 1.3 اینچی است که وضعیت پارامترهای تنظیم شده را نشان می دهد بنابراین می توانید تنظیمات را برای حرکات پایه A اعمال به B تنظیم و نظارت کنید. دکمه کنترل به شما امکان می دهد سرعت را تنظیم کرده و انتخاب های مختلفی داشته باشید.

حافظه A/B

نقاط صفر اختصاص داده شده از A تا B در حافظه موتور ذخیره می شود و دفعه بعد که از لغزنده استفاده می کنید می توان از آنها استفاده کرد. با تغییر این نقاط صفر موتور تنظیمات جدید را ذخیره و جایگزین تنظیمات قبلی می کند.

پایه های قابل تنظیم

پایه های قابل تنظیم مستقل به شما این امکان را می دهد که سطوح ناهموار را هنگام قرار دادن سرسره روی زمین جبران کنید.

طراحی بادوام و سبک

این نوار لغزنده در ساخت خود از میله های فیبر کربن سبک و قطعات آلومینیومی استفاده می کند.

سازگاری برنامه

برنامه همراه با iOS 11.0 یا بالاتر و اندروید 6.0 یا بالاتر سازگار است. می توان آن را به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اسلایدر 100 سانتی متر YC Onion Hot Dog Bun Motorized Slider به همراه موتور" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اسلایدر 100 سانتی متر YC Onion Hot Dog Bun Motorized Slider به همراه موتور"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه