برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic LavMicro U3A با درگاه USB-C

نقدر و برسی

برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic LavMicro U3A با درگاه USB-C

میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic LavMicro U3A با درگاه USB-C

میکروفون یقه سارامونیک LavMicro U3A با درگاه USB-C

میکروفون Lavalier Saramonic LavMicro U3A میکروفون لاوالیر سیمی که به شما امکان می دهد مکالمات دیجیتالی واضح را مستقیماً با تلفن ها و تبلت های Android USB-C برای پادکست ها ویدیوهای YouTube مصاحبه ها و موارد دیگر ضبط کنید.

فروش لنز دوربین

این میکروفون دارای یک الگوی پیکاپ همه جهته است که صدا را از هر جهتی دریافت می کند و امکان حرکت آزادانه را حتی زمانی که سوژه از میکروفون دور می شود می دهد. گیره میکروفون را کاملا روی لباس ثابت نگه می دارد. کابل 2 متری طول کافی برای ایستادن فاصله دلخواه در مقابل دوربین شما را فراهم می کند. آداپتور ورودی و خروجی USB Type-C با طراحی 90 درجه برای اتصال میکروفون به گوشی هوشمند مجهز به گیمبال ایده آل است.

فروش انگشتر

لوازم جانبی میکروفون Lavalier Saramonic LavMicro U3A

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic LavMicro U3A با درگاه USB-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic LavMicro U3A با درگاه USB-C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه