سرپرست معاونت حقوقی و امور استان های هلال احمر منصوب شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

سرپرست معاونت حقوقی و امور استان‌های هلال‌احمر منصوب شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گولوپ پیرحسین کولیوند با صدور ابلاغی غلامرضا شهروی را به سرپرستی معاونت حقوقی و امور استان های هلال احمر منصوب کرد.

در متن ابلاغ رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

جناب آقای غلامرضا شهروی

نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر منصوب می شوید.

در راستای انجام این مسئولیت خطیر سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص فعالیت های مربوط به امور حقوقی نظارت بر نحوه تنظیم و انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی مشارکت در تهیه و تنظیم فرم ها و دستورالعمل ها نظارت بر تنظیم آئین نامه ها و مقررات نظارت بر مطالعه بررسی تهیه گزارشات و آمار از وضعیت امور حقوقی در استان ها و ارائه گزارشات مورد نیاز در خصوص مشکلات و ارائه پیشنهادهای لازم بررسی و مطالعه مستمر قوانین مربوط به فعالیت های بخش های بهداشتی درمانی و امدادی و شرکت های تابعه بررسی راهکارهای مطلوب جهت تقویت واحدهای استانی تنقیح قوانین و مقررات و ارائه نظر مشورتی به مدیران ارشد جمعیت نظارت و اقدام مستمر در زمینه طرح دعاوی تنظیم دادخواست ها و لوایح دفاعیه ایجاد هماهنگی در راستای مبارزه با فساد صیانت از حقوق جمعیت ترویج فرهنگ اسلامی وقف و اجرای کامل نیت واقفان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با استعانت از خداوند در جهت رسیدن به اهداف متعالی هلال احمر گام های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست معاونت حقوقی و امور استان های هلال احمر منصوب شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست معاونت حقوقی و امور استان های هلال احمر منصوب شد – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه