برسی میکروفن گودکس Godox VD-Mic Microphone

نقدر و برسی

برسی میکروفن گودکس Godox VD-Mic Microphone

میکروفن گودکس Godox VD-Mic Microphone

میکروفون Godox VD-Mic

برای وبلاگ نویسان پخش کننده های زنده فیلمبرداران و خبرنگاران تلفن همراه که به میکروفونی نیاز دارند که فضای زیادی را اشغال نکند و صدایی با کیفیت بالاتر از میکروفون داخلی دستگاهشان ارائه دهد میکروفون شاتگان دوربین VD-Mic Godox یکی است – راه حل این است فوق العاده جمع و جور و مقرون به صرفه Godox VD-Mic دارای دو کابل است بنابراین می توانید آن را به دوربین ضبط کننده صوتی قابل حمل تلفن هوشمند یا تبلت خود متصل کنید.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

میکروفون Godox VD-Mic از آنجایی که VD-Mic از برق تغذیه می شود (بدون نیاز به باتری) و بدون کنترل پیکربندی عملکرد آسان و کاربرپسند را برای افراد با هر سطح تجربه فراهم می کند. محفظه آلومینیومی آن دوام وزن سبک و مقاومت موثر در برابر تداخل منابع فرکانس رادیویی را فراهم می کند. VD-Mic دارای پایه ضد ضربه Rycote قابل جابجایی بادگیر فوم و بادگیر است که به شما کمک می کند لرزش و صدای باد را کاهش دهید و با صدای کمتر ضبط کنید.

مشخصات میکروفون Godox VD-Mic

فوق العاده جمع و جور و بادوام

VD-Mic تنها 3.1 اینچ (7.8 سانتی متر) طول و تنها 1.4 اونس (39.6 گرم) وزن دارد که آن را به همراهی نامحسوس برای دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما تبدیل می کند. ساختار آلومینیومی بادوام به مقابله با تداخل RF کمک می کند.

مجموعه ای از صداهای جهت دار

VD-Mic با استفاده از یک الگوی قطبی کاردیوید روی صداهای جلوی شما تمرکز می کند و در عین حال نویز حواس پرتی پس زمینه را کاهش می دهد. این امر آن را برای استفاده در محیط های آشفته و پر سر و صدا مناسب می کند.

فرکانس وسیع و خروجی قوی

VD-Mic دارای پاسخ فرکانسی گسترده (100 هرتز تا 20 کیلوهرتز) و حساسیت بالا است که به شما امکان می دهد جزئیات صوتی را چه در حال ضبط دیالوگ چه سازها یا صداهای طبیعی هستید ثبت کنید.

قابلیت Plug-and-Play

بدون نیاز به تعویض یا شارژ مجدد باتری VD-Mic برای راحتی بیشتر به صورت الکتریکی شارژ می شود. به سرعت ضبط کنید و هرگز لحظات مهم را از دست ندهید.

سازگاری جهانی

VD-Mic دارای دو کابل 3.5 میلی متری – یکی TRS و یک TRS به TRRS – برای اتصال راحت به دوربین ها دوربین های فیلمبرداری ضبط کننده های صوتی قابل حمل تلفن های هوشمند و تبلت ها است. این کابل ها از طراحی مارپیچ و اتصالات زاویه راست برای حفظ نظم در کار استفاده می کنند.

ضد شوک جداشونده رایکوت

ضد شوک قابل جدا شدن Rycote به طور موثر از صداهای لرزش ناخواسته ناشی از حرکات بدن و عملکرد دستگاه جلوگیری می کند.

ضد باد خزدار برای ضبط در فضای باز

چرم مصنوعی ضد باد به کاهش صدای باد کمک می کند و در عین حال از میکروفون در برابر هوا و گرد و غبار محافظت می کند. این به ویژه هنگام عکاسی در فضای باز مفید است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن گودکس Godox VD-Mic Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن گودکس Godox VD-Mic Microphone"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه