برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic Di Mini for Lightning iOS Mobile

نقدر و برسی

برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic Di Mini for Lightning iOS Mobile

میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic Di Mini for Lightning iOS Mobile

میکروفون موبایل سارامونیک SmartMic Di Mini IOS

با میکروفون موبایل Saramonic SmartMic Di Mini یک میکروفون خازنی همه جهته بسیار فشرده که مستقیماً بدون هیچ زحمتی کابل به پورت لایتنینگ دستگاه شما متصل می شود مستقیماً روی آیفون یا آی پد مجهز به پورت لایتنینگ صدای با کیفیت بالا را ضبط کنید. میکروفون تلفن همراه SmartMic Di Mini سارامونیک برای تولید محتوای ویدیویی پخش زنده و تولید ویدیوی موبایلی ایده آل است و دارای بدنه بسیار سبک و جمع و جور است که می تواند به سمت جلو یا پشت دوربین شما جهت دهی شود.

به لطف طراحی plug-and-play این میکروفون نیازی به باتری یا شارژر ندارد. فقط آن را وصل کنید برنامه ضبط مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و شروع کنید! کپسول کندانسور پاسخ فرکانسی منطبق بر گفتار را از 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز ارائه می دهد و از یک الگوی قطبی چند جهته برای جمع آوری مداوم صدا از همه جهات استفاده می کند. فوم ضد باد برای کاهش صدای باد و محافظت از میکروفون در برابر گرد و غبار هنگام ضبط در فضای باز گنجانده شده است.

همه جوره میفروشم لنز دوربین و فلاش دوربین

ویژگی های میکروفون موبایل Saramonic SmartMic Di Mini برای دستگاه های IOS

  • هنگام عکاسی ضبط صدا پخش زنده ضبط محتوای ویدیویی ضبط پادکست و موارد دیگر صدایی با کیفیت رسانه را به iPhone یا iPad مجهز به پورت لایتنینگ شما ارائه می کند.
  • کپسول کندانسور همه جهته صدا را از هر جهت به طور مساوی ضبط می کند
  • کمک فنر داخلی صدا و لرزش را کاهش می دهد
  • دارای دوشاخه لایتنینگ نر تایید شده Apple MFi برای اتصال مستقیم به دستگاه شما
  • کیس بسیار سبک و جمع و جور
  • اتصال و بازی آسان در استفاده هرگز به باتری یا شارژ نیاز ندارد
  • دارای فوم ضد باد برای کاهش صدای باد و محافظت از کپسول در برابر گرد و غبار و آلودگی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic Di Mini for Lightning iOS Mobile" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic Di Mini for Lightning iOS Mobile"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه