برسی مانیتور 17 اینچ چند فرمتی TVLogic LVM-172W

نقدر و برسی

برسی مانیتور 17 اینچ چند فرمتی TVLogic LVM-172W

مانیتور 17 اینچ چند فرمتی TVLogic LVM-172W

مانیتور چند فرمت 17 اینچی TVLogic LVM-172W

مانیتور چند فرمت با تصحیح رنگ

صفحه نمایش 17 اینچی برای نظارت بر پخش و تولید غیر بحرانی. مانیتور چند فرمت LVM-172W یک مانیتور مقرون به صرفه با پنل LCD با کیفیت بالا.

مانیتور چند فرمت LVM-172W دارای یک صفحه نمایش پیکسلی نسبتا واقعی 16:9 با عملکرد پردازش ویدیوی 10 بیتی است که تولید تصویر دقیق را امکان پذیر می کند و دارای عملکرد ویدئویی درهم و زوم بی نظیر است.

مانیتور چند فرمت LVM-172W یک انتخاب عالی برای حرفه ای هایی است که به دنبال تعادل کامل بین عملکرد و قیمت هستند.

کمال محصول

با استفاده از امکانات پیشرفته این مانیتور می توان به (Audio Level Meter) رمزگشایی CC و Pixel Mapping 1:1 اشاره کرد.

همچنین از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به نمایش سطح سیگنال صوتی داخلی که همراه با سیگنال تصویری ورودی از طریق پورت SDI یا HDMI دریافت می شود اشاره کرد.

مانیتور LVM-172W دارای کمک فوکوس است که به کاربر اجازه می دهد با اختصاص رنگ به پیکسل های لبه های تصویر بهترین فوکوس را به دست آورد. با استفاده از این ویژگی کاربر به راحتی می تواند هنگام فوکوس با عمق میدان کم ناحیه فوکوس را از ناحیه خارج از مرکز تشخیص دهد.

برای محافظت از تنظیمات انجام شده در این مانیتور دکمه Key Lock نصب شده است تا کاربران غیرمجاز نتوانند این تنظیمات را تغییر دهند.

موضوعات کاربردی

در مانیتور چند فرمت LVM-172W می توانید انواع مختلف نسبت تصویر را روی صفحه نمایش ببینید و با انتخاب رنگ خط و انتخاب شفافیت پرده از طیف وسیعی از نشانگرها استفاده کنید. همچنین می توانید اطلاعات Timecode را روی صفحه داشته باشید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور 17 اینچ چند فرمتی TVLogic LVM-172W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور 17 اینچ چند فرمتی TVLogic LVM-172W"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه