برسی کیت گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO

نقدر و برسی

برسی کیت گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO

کیت گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO

Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO Gimbal
Gimbal CRANE 3S PRO توسط Zhiyun-Tech یک طراحی مجدد قدرتمند از مدل های قبلی خود است به علاوه دارای دسته قابل جابجایی توانایی حمل بار تا 14.3 پوند (6.5 کیلوگرم) سیستم قفل محور جدید قدرت خارجی و کنترل حرکت است. سیستم ViaTouch 2.0 است. CRANE 3S PRO همچنین دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند انتقال ویدئو بی سیم کنترلرهای زوم و فوکوس حرفه ای و باتری خارجی است. همچنین می تواند با استفاده از یک ماژول جداگانه برای گسترش بازوی افقی که در حال حاضر در زاویه 55 درجه تنظیم شده است اندازه های مختلف دوربین را در خود جای دهد. گیمبال می تواند بار دوربین را تا 14.3 پوند (6.5 کیلوگرم) تثبیت کند.

S PRO3 دارای دسته های متحرک و زاویه دار است. دسته SmartSling شامل یک دسته ارگونومیک با جوی استیک یکپارچه و دکمه های کنترلی است و دسته اختیاری EasySling یک دسته ساده و راحت بدون کنترل را فراهم می کند. دستگیره به شما امکان می دهد به طور یکپارچه با یک یا دو دست به سمت پایین حرکت کنید و برای عکس های خلاقانه مانند دستیابی به چرخش 330 درجه به سوژه خود نزدیک تر شوید. تمام کنترل هایی که نیاز دارید در بالای دسته اصلی همراه با نمایشگر وضعیت OLED در دسترس شما هستند. برنامه رایگان Zhiyun برای iOS/Android بسیاری از عملکردهای کنترلی یکسان و ویژگی های خاص مانند پانوراما فوکوس تایم لپس وقفه حرکتی فاصله زمانی نوردهی طولانی تنظیمات دوربین و موارد دیگر را ارائه می دهد.

می توانید S PRO3 را با استفاده از باتری داخلی شارژ کنید اما اگر به زمان ضبط بیشتری نیاز دارید یک درگاه DC به شما امکان می دهد باتری Transmount PowerPlus را که شامل شش باتری 18650 است با استفاده از برنامه جدید ViaTouch کنترل کنید 2.0 گوشی هوشمند iOS یا Android از طریق بلوتوث 5.0 برای کنترل حرکت از راه دور و کنترل تنظیمات گیمبال. همچنین در S PRO3 سیستم انتقال تصویر Transmount وجود دارد که به شما امکان می دهد دوربین خود را متصل کنید فرستنده را روی یک گیمبال نصب کنید و وضعیت زنده را از دوربین خود به گیرنده Transmount جداگانه منتقل کنید.

9 محل نصب لوازم جانبی در اطراف گیمبال برای اضافه کردن لوازم جانبی مختلف Transmount یا سایر برندها وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم گیمبال سیستم قفل محور سفت و سخت جدید است که شامل یک قفل جداگانه در هر محور است که قفل محکم در محل را تضمین می کند بدون تکان های غیر ضروری. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که محورها را به صورت جداگانه قفل کنید تا هنگام خاموش کردن گیمبال موقعیت تعادل خود را به خاطر بسپارید بنابراین لازم نیست هر بار که از آن استفاده می کنید آن را دوباره متعادل کنید. یک گیره گوشی هوشمند نیز همراه S PRO3 قرار داده شده است تا بتوانید هنگام کنترل حرکت گیمبال گوشی هوشمند خود را ایمن نگه دارید.

توجه:
CRANE 3S PRO از بسیاری از برندهای مختلف باتری های 18650 پشتیبانی نمی کند زیرا به نوع کمی کوتاه تر تولید شده توسط Zhiyun-Tech نیاز دارد بنابراین فقط باتری های Zhiyun-Tech 18650 توصیه می شود.
طراحی نوآورانه گیمبال
دسته متحرک و زاویه دار امکان کار با دو دست را فراهم می کند. یک دسته SmartSling با کنترل های یکپارچه و یک دسته EasySling اختیاری وجود دارد که یک دسته ساده است.
موتورهای هواپیما
با موتورهای قدرتمندتر و طراحی گیمبال متفاوت نسبت به CRANE 3 LAB CRANE 3S PRO ظرفیت بار را به 14.3 پوند (6.5 کیلوگرم) افزایش می دهد.
طراحی جامد
CRANE 3S PRO با یک قفل و قفل محکم در کنار هر محور طراحی شده است تا هنگام خاموش شدن گیمبال برای ذخیره سازی یا تعویض باتری موقعیت های متعادل را حفظ کند. هنگامی که دوباره روشن شود گیمبال به حالت تعادل خود باز می گردد. به این ترتیب لازم نیست هر بار که آن را روشن می کنید آن را بازنشانی کنید.
سیستم کنترل ViaTouch
سیستم کنترل ViaTouch 2.0 شامل کنترل های مختلفی است که در برنامه Zhiyun ظاهر می شوند و به شما امکان می دهند عکس ها را قاب کنید برخی حرکات گیمبال را کنترل کنید و تنظیمات دوربین را تنظیم کنید.
داخل جعبه
بسته PRO شامل فرستنده سیستم انتقال تصویر Transmount بسته باتری PowerPlus کنترل کننده های زوم و فوکوس و یک گیره گوشی هوشمند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت گیمبال ژیون Zhiyun-Tech CRANE 3S PRO"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه