برسی میکروفن بی سیم یقه ای سارامونیک Saramonic Blink 500 B1 W ( Snow White)

نقدر و برسی

برسی میکروفن بی سیم یقه ای سارامونیک Saramonic Blink 500 B1 W ( Snow White)

میکروفن بی سیم یقه ای سارامونیک Saramonic Blink 500 B1 W ( Snow White)

با کیت میکروفون بی سیم Saramonic Blink 500 B1 W ورود شما به دنیای صدای بی سیم را ساده و سرعت می بخشد این محصول یک سیستم میکروفون بی سیم است که استفاده از آن بسیار آسان است و از طریق گیره قابل نصب است که راه حلی است که یک روش مقرون به صرفه و جامع برای ضبط صدا و تصاویر یک شی با دوربین دوربین فیلمبرداری یا یک تلفن همراه ساده ارائه می دهد.

Blink 500 B1 کیفیت صدا را در مقایسه با میکروفون های داخلی روی دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار بهبود بخشیده است و به عنوان یک سیستم دیجیتال فوق العاده فشرده عمل می کند که به همه اجازه می دهد خیلی سریع از آن استفاده کنند. استفاده از این محصول برای فیلمبرداری فیلم پادکست و برنامه های روزنامه نگاری با تلفن همراه ایده آل است و پس از اتصال و روشن شدن آن راه اندازی و آماده کار می شود تا بتوانید بر روی محتوای کار خود تمرکز کنید.

Blink 500 B1 با اندازه کوچک و استفاده آسان تمامی امکاناتی را که برای ضبط صدای واضح در هر مکانی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. شما یک فرستنده گیره دار میکروفون گیره دار داخلی omni lavalier گیرنده دو کاناله با پایه کفش و براکت و تعدادی کابل شارژ و کابل صوتی دریافت می کنید. اگر شما یک فیلمبردار مشتاق خالق یوتیوب یا وبلاگ نویس هستید Blink 500 B1 می تواند هر زمان که بخواهید به صورت بی سیم صدا را برای شما ضبط کند.

استفاده از Blink 500 B1

  • از فرستنده گیره ای به عنوان یک میکروفون بی سیم با میکروفون داخلی یا به عنوان فرستنده بسته بدنه با میکروفون برگردان استفاده کنید.
  • گیرنده دو کاناله با قابلیت نصب گیره دارای یک گیره داخلی و پایه کفش برای نصب آسان دوربین شما یا خودتان است. دو کابل صوتی مختلف برای اطمینان از اتصال مناسب به دوربین های DSLR دوربین های فیلم برداری یا گوشی های هوشمند یا تبلت ها ارائه شده است.
  • برای دسترسی سریع به عملکرد صدای بی سیم قابل اعتماد به سادگی گیرنده و فرستنده را وصل کنید.

نصب کنید روشن کنید و شروع به کار کنید

  • با اتصال گیرنده و فرستنده Blink 500 به راحتی توسط هر کسی و در هر مکانی قابل استفاده است. فیلمبرداران وبلاگ نویسان یوتیوب نویسان و خبرنگاران تلفن همراه از سهولت استفاده و قدرت Blink 500 بهره مند خواهند شد.
  • فناوری پیشرفته به صورت نامرئی وظایف پیچیده ای مانند تعویض کانال را برای جلوگیری از حذف تصادفی محتوا انجام می دهد و سیستم ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد که نیاز به جستجوی خسته کننده کاتالوگ یا پیکربندی دستی را از بین می برد.

کیفیت صدا

  • سیستم های Blink 500 از وضوح 24 بیت / 48 کیلوهرتز استفاده می کنند که همان استاندارد صوتی است که در سراسر جهان توسط مهندسان صدا در صنعت فیلم استفاده می شود بنابراین صدایی با کیفیت و با قیمت مناسب برای شما فراهم می کند.
  • در مقایسه با میکروفون های داخلی روی دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه سیستم های Blink 500 صدای واقعی را با وضوح بدون نویز ارائه می کنند.
  • از آنجایی که سوژه های شما ممکن است در سطوح صدای بسیار متفاوت صحبت کنند Saramonic Blink 500 TX را به دکمه های اختصاصی مجهز کرده است تا امکان تنظیم سریع و آسان سطح سیگنال را فراهم کند. حتی می توانید صدا را تا انتها کم کنید تا فرستنده را به طور مؤثری خاموش کنید.
  • با دانستن اینکه پری آمپ های دوربین اغلب نویز دارند خروجی 3.5 میلی متری Blink 500 RX سیگنال قوی در سطح خط به شما ارسال می کند بنابراین نیازی به تنظیم دوربین ندارید. اگر دوربین شما ورودی میکرو سطح دارد حتما ورودی را کم کنید تا از قطع شدن جلوگیری شود. Blink 500 RX حتی می تواند به عنوان یک هدست برای بررسی سریع مانیتور و عیب یابی استفاده شود.

ایده آل برای تیراندازی با 1 یا 2 نفر

  • از آنجایی که Blink 500 RX یک گیرنده دو کاناله است می تواند دو فرستنده بی سیم Blink 500 TX را به طور همزمان کنترل کند (فرستنده دوم جداگانه فروخته می شود). اگر به گسترش بیشتر نیاز دارید می توانید از ۱۸ سیستم Blink 500 به طور همزمان برای قرار دادن حداکثر ۳۶ میکروفون بی سیم استفاده کنید.
  • هر سیستم Blink 500 می تواند شامل یک گیرنده دو کاناله و حداکثر دو فرستنده باشد. یکی از موقعیت های نصب دوربین (Blink 500 RX) Lightning (Blink 500 RXDi) یا USB Type-C (Blink 500 RXUC) را انتخاب کنید. (که باید جداگانه تهیه شود)

میکروفون داخلی برای عملکرد بی سیم واقعی

  • Blink 500 TX دارای یک میکروفون خازنی مینیاتوری داخلی با الگوی پیکاپ omni است که صدای واضح و طبیعی را ضبط می کند. به لطف وزن سبک و قابلیت نصب فرستنده با گیره می توانید آن را به لباس خود وصل کنید آن را در جیب پیراهن قرار دهید روی سکو قرار دهید یا در دست بگیرید.

میکروفون لاوالیر گنجانده شده است

  • برای حداکثر کیفیت از Blink 500 TX به عنوان فرستنده بدنه با میکروفون لاوالیر استفاده کنید. به سادگی میکروفون omni lav را به یقه وصل کنید سپس آن را به ورودی 3.5 میلی متری فرستنده وصل کنید. فرستنده به طور خودکار به میکروفون خارجی سوئیچ می شود بنابراین برای انتخاب منبع ورودی نیازی به تقلا نیست.
  • میکروفون Lavalier شامل فوم مقاوم در برابر باد است که نویز ناشی از باد تنفس و سیستم های آب و هوایی را کاهش می دهد. برای کاهش بیشتر نویز ناشی از بادهای قوی تر یک بادگیر مجزا (معروف به windjammer) مانند Saramonic LM-WS موجود است که می تواند برای میکروفون استفاده شود (که باید جداگانه خریداری شود).

یک سیستم بی سیم دیجیتال قوی و ساده 2.4 گیگاهرتز

  • در حالی که سیستم های بی سیم آنالوگ معمولی مستعد تداخل با امواج رادیویی و تلویزیونی هستند سیستم دیجیتال Blink 500 از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند که فرکانس های خارج از تلویزیون پخش رادیویی و میکروفون بی سیم UHF را اشغال می کند.
  • در طیف 2.4 گیگاهرتز Blink 500 دارای یک کانال کاهش نویز خودکار و حذف تصادفی در فاصله خط دید تا 50 متر است. محیطی با ترافیک محدود Wi-Fi / 2.4 گیگاهرتز و حداقل موانع فیزیکی برای عملکرد بهینه توصیه می شود.

آماده برای استفاده در هر مکانی

  • نگران انتخاب مجوز یا فرکانس نباشید. سیستم Blink 500 از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز بدون مجوز استفاده می کند بنابراین شما می توانید به هر کجای دنیا بروید و یک سیستم بی سیم کاملاً کاربردی و قابل اعتماد داشته باشید.

توابع دیگر

  • وزن سبک و قابل نصب توسط براکت
  • گیره نصب کفش داخلی گیرنده امکان اتصال آسان به دوربین کمربند یا لباس شما را فراهم می کند
  • نشانگرهای LED هوشمند روی فرستنده میزان توان سطح صدا سطح پایین باتری و وضعیت شارژ را نشان می دهند
  • باتری های داخلی 5 ساعته عکاسی مداوم را در هر زمانی از روز تضمین می کنند
  • یک اتصال USB نوع C و کابل های شارژ برای شارژ مجدد باتری های لیتیوم یون داخلی یا تامین انرژی گیرنده و فرستنده گنجانده شده است.
  • برای هر گیرنده حداکثر از دو فرستنده استفاده کنید
  • از 18 سیستم به طور همزمان در یک محیط استفاده کنید
  • دارای کابل TRS 3.5 میلی متری با روکش طلا برای اتصال به دوربین یا دوربین فیلمبرداری
  • شامل یک کابل TRRS 3.5 میلی متری با روکش طلا برای اتصال به تلفن هوشمند یا تبلت مجهز به جک هدفون
  • اتصال به دوربین های فوجی مجهز به جک ورودی 2.5 میکرومتری از طریق کابل آداپتور Saramonic SR-25C35 (فروش جداگانه)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم یقه ای سارامونیک Saramonic Blink 500 B1 W ( Snow White)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم یقه ای سارامونیک Saramonic Blink 500 B1 W ( Snow White)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه