قبولی ۱۱ دانش آموز عشایر گلستانی در رشته پزشکی

قبولی ۱۱ دانش‌آموز عشایر گلستانی در رشته پزشکی

به گزارش گولوپ سیدرضا نظری عصر امروز در آئین تجلیل از افتخارآفرینان آموزش و پرورش عشایری این استان در کلاله اظهار کرد: امسال ۱۳۴ دانش آموز پایه ۱۲ عشایری استان در دانشگاه ها پذیرفته شدند که قبولی ۱۱ نفر از آنها در رشته های پزشکی و دندانپزشکی است.

گولوپ نوشت: نظری تدریس معلمان توانمند را عامل موثر در کسب موفقیت دانش آموزان دانست و ادامه داد: همچنین آموزش و پرورش عشایری استان گلستان امسال در اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر «شهاب» رتبه نخست کشور را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی قبولی دانش آموزان عشایری استان گلستان در دانشگاه ها افزود: در استان گلستان ۲۰ هزار دانش آموز عشایری در چهار شهرستان گنبدکاووس کلاله مراوه تپه و گمیشان در ۲۱۷ مدرسه تحت تعلیم ۱۴۰۰ معلم تحصیل می کنند.

۴٧۴٧

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قبولی ۱۱ دانش آموز عشایر گلستانی در رشته پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قبولی ۱۱ دانش آموز عشایر گلستانی در رشته پزشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه