برسی گیمبال دوربین ژیون Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus

نقدر و برسی

برسی گیمبال دوربین ژیون Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus

گیمبال دوربین ژیون Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus

گیمبال 3 محوره Zhiyun-Tech WEEBILL-2 با صفحه چرخان

گیمبال 3 محوری Zhiyun-Tech WEEBILL 2 که کمی بزرگتر از مدل قبلی خود طراحی شده است تا وزن 7.3 پوند (3.3 کیلوگرم) را پشتیبانی می کند و دارای سنسور Infineon است که پایداری را بهبود می بخشد و پاسخگویی را آسان تر می کند. دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 2.9 اینچی است که می تواند تا زاویه دلخواه بچرخد و در صورت عدم نیاز تا شود. صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد تنظیمات را انجام دهید تصویر خود را کنترل کنید و ویژگی های خاصی مانند حرکت حرکتی حرکت آهسته و بدون نیاز به برنامه همراه را انتخاب کنید. چرخ فوکوس فوکوس الکترونیکی دیافراگم و ISO را در صورت استفاده با دوربین ها و لنزهای سازگار کنترل می کند. همچنین می توان از آن برای کنترل فوکوس لنز یا موتورهای زوم استفاده کرد.

مینی سه پایه همراه را می توان به دسته اصلی گیمبال متصل کرد تا از آن به عنوان دسته حالت نگهدارنده برای عکس های با زاویه کم استفاده شود. همچنین می توان آن را به پایین دسته اصلی متصل کرد تا به عنوان یک دسته برای افزایش طول یا به عنوان پایه عمل کند.

فروشگاه اینترنتی دوربین و تجهیزات عکس و فیلم؛ هنر دیجیتال

گیمبال WEEBILL 2 با باتری های موجود تا 9 ساعت کار می کند که با استفاده از شارژر سریع 15 ولت USB PD که به طور جداگانه فروخته می شود می توان آن را در حدود 1.5 ساعت به طور کامل شارژ کرد.

برنامه موبایل iOS/Android دارای ویژگی هایی مانند بررسی تعادل تغییر حالت و فعال سازی دوربین از راه دور برای گرفتن عکس و فیلم است. برای کار از راه دور مینی سه پایه به شما امکان می دهد گیمبال را روی یک سطح صاف قرار دهید و در حالی که در فاصله ایستاده اید دوربین را از تلفن هوشمند یا تبلت خود کنترل کنید.

سایر مشخصات گیمبال دوربین Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus

  • قابلیت چرخش 360 درجه افقی
  • 340 درجه شیب و چرخش رول
  • حالت عمودی و افقی
  • محل نصب روزت با محل نصب کناری گیمبال مرکزی 1/4 اینچ – 20
  • فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز
  • بلوتوث 5.0
  • کابل های کنترل دوربین برای عملکردهای مختلف دوربین های سازگار Canon Panasonic و Sony وجود دارد
  • برای حمل و نقل و ذخیره سازی تا حدودی قابل جمع شدن است

کنترلر بصری Zhiyun-Tech MasterEye VC100

با استفاده از MasterEye Visual Controller VC100 از Zhiyun-Tech دوربین و گیمبال خود را به صورت بی سیم نظارت و کنترل کنید. VC100 دارای صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 نسبت کنتراست 1200:1 و روشنایی 1000 cd/m2 است. این می تواند یک سیگنال ویدئویی تا فاصله 492 فوتی از فرستنده TransMount دریافت کند و دارای یک باتری داخلی 2200 میلی آمپر ساعتی برای حداکثر 8 ساعت نظارت است.

این مانیتور همچنین می تواند دوربین و گیمبال شما را در صورت جفت شدن با واحدهای TransMount Focus/Zoom Control و TransMount Video به صورت بی سیم کنترل کند. یک اسلات کارت microSD در VC100 وجود دارد که می تواند با کارت هایی تا 128 گیگابایت با سرعت نوشتن بالای 10 مگابایت بر ثانیه مانند UHS-I/Class 10 ضبط کند. همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت بر صدا وجود دارد. باتری با استفاده از درگاه USB Type-C ارائه شده در حدود دو ساعت شارژ می شود.

ویژگی های اصلی تثبیت کننده دوربین Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus

مانیتور پخش زنده

صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی Full HD با نسبت ابعاد 16:9 و صفحه نمایش عریض تر به لطف رزولوشن 1920 در 1080 مشاهده واضح و تمام جزئیات را با جزئیات واضح تضمین می کند.

مرکز بهره وری

MasterEye Visual Controller VC100 یک مانیتور گیرنده ویدیوی بی سیم و کنترل از راه دور است که در یک دستگاه ادغام شده است دارای دسته ارگونومیک با سیلیکون برای گرفتن راحت نصب و اتصال آسان و جفت شدن خودکار که همه اینها به کارایی فیلم سازی کمک می کند.

روشن و زنده

برای دستیابی به تصاویر واضح کنترلر بصری MasterEye دارای 400 PPI نسبت کنتراست 1200:1 و حداکثر روشنایی 1000 cd/m² است. تنظیم خودکار روشنایی صفحه با توجه به محیط وجود دارد یا می توانید آن را به صورت دستی با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

پشتیبانی از فضای ذخیره سازی بزرگتر

MasterEye Visual Controller از کارت های microSD تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت با سرعت نوشتن بیش از 10 مگابایت بر ثانیه و سرعت انتقال کلاس 10 و بالاتر با رتبه UHS-1 پشتیبانی می کند.

ضبط صفحه و مانیتورینگ صدا

پشتیبان گیری از ضبط p1080 و پخش آلبوم با کیفیت بالا را ارائه می دهد و دارای یک پورت هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت فوری صدا در صحنه های مکالمه و صوتی است.

کنترل دقیق فوکوس/زوم و کنترل سنسور حرکت

برای تنظیم فوکوس یا فاصله کانونی آن را با یک موتور کنترل فوکوس/زوم مانند موتورهای کنترل فوکوس/زوم ویدئو TransMount و TransMount ترکیب می کنند. از تنظیمات حساسیت کنترل فوکوس سفارشی در سه سطح کم متوسط ​​و زیاد پشتیبانی می کند. برای راحتی بیشتر سنسور حرکت را کنترل کنید و از صفحه لمسی برای تغییر حالت های لرزش و تغییر موقعیت استفاده کنید.

موارد گنجانده شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دوربین ژیون Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دوربین ژیون Zhiyun WEEBILL 2 Pro Plus"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه