برسی میکروفن صدا برداری گودکس Godox VDS-M1

نقدر و برسی

برسی میکروفن صدا برداری گودکس Godox VDS-M1

میکروفن صدا برداری گودکس Godox VDS-M1

میکروفون شاتگان گودوکس VDS-M1

میکروفون Godox VDS-M1 چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل به فیلمبرداران سیار ضبط کننده صدا و فیلمسازان مستقل انعطاف پذیری برای ضبط گفتار واضح و با کیفیت بالا و صدای محیط در موقعیت های مختلف ارائه می دهد. کپسول کندانسور حساس آن می تواند بین الگوهای قطبی کاردیوئید و سوپرکاردیویید جابجا شود تا جهت گیری صدا را برای رد کردن عقب یا جانبی کنترل کند.

بدنه آلیاژی VDS-M1 وزن سبک و مقاومت در برابر تداخل RF را ارائه می دهد. خروجی XLR 3 پین آن را به یک پیش تقویت کننده میکروفون خارجی وصل کنید و آن را با فانتوم پاور اجرا کنید یا از کابل XLR به 3.5 میلی متر و آداپتور 1/4 اینچی برای اتصال میکروفون به دوربین یا میکسر و شارژ همزمان آن از طریق باتری AA استفاده کنید. دارای محافظ فوم برای کاهش صدای باد.

الگوی قطبی کاردیوئید

حالت کاردیوئید به میکروفون اجازه می دهد تا صدا را از منبع صوتی جهت دریافت کند. پاسخ قلبی شکل آن صدایی غنی و طبیعی تولید می کند و در عین حال صدای پس زمینه پشت میکروفون را حذف می کند.

الگوی قطبی سوپرکاردیوئید

حالت Supercardioid یک حالت جهت دارتر است که صدای محیط را از کناره های میکروفون حذف می کند تا صدا را از منبع متمرکز گرفته شود. عایق صدا خارجی را افزایش می دهد و مقاومت بالایی در برابر بازخورد ایجاد می کند.

سر خازن الکترواستاتیک

کپسول کندانسور VDS-M1 بسیار حساس است بنابراین می تواند صداهای سطح پایین را دریافت کند و در عین حال صدای سطح پایین را کاهش دهد.

ساخت آلیاژ

VDS-M1 ساخته شده از آلیاژ بادوام از اجزای داخلی محافظت می کند و نویز میکروفون ناشی از RF را حذف می کند بنابراین کیفیت کلی صدای ضبط را بهبود می بخشد.

خروجی XLR

کانکتور خروجی 3 پین XLR متعادل آن برای انتقال سیگنال در مسافت های طولانی عالی است و به میکروفون اجازه می دهد در حالت سیمی یا بی سیم کار کند.

سازگاری گسترده

VDS-M1 شامل یک کابل میکروفون XLR به 3.5 میلی متر و یک آداپتور 3.5 میلی متری به 1/4 اینچ است که در نتیجه می توان آن را با دستگاه های مختلفی مانند دوربین ها دوربین های فیلم برداری رایانه ضبط کننده های قابل حمل میکسر و غیره استفاده کرد. .

دو گزینه شارژ

میکروفون را می توان با برق فانتوم (9 تا 52 VDC) یا با باتری AA موجود تغذیه کرد.

حفاظت در برابر باد

برای کاهش صدای باد بادگیر فوم ارائه شده را روی میکروفون قرار دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن صدا برداری گودکس Godox VDS-M1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن صدا برداری گودکس Godox VDS-M1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه