برسی ایزولاتور میکروفن Marantz Professional Sound Shield Compact

نقدر و برسی

برسی ایزولاتور میکروفن Marantz Professional Sound Shield Compact

ایزولاتور میکروفن Marantz Professional Sound Shield Compact

عایق میکروفون فشرده محافظ صدا حرفه ای Marantz

ایزولاتور میکروفون مرنتز (میکروفون شامل نمی شود) اندازه استاندارد وزن سبک با طراحی خاص و ساختار تاشو طراحی شده است. این عایق میکروفون مناسب برای حمل قفل استیل و قابل نصب بر روی پایه میکروفون می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این ایزولاتور پوشش مناسب اطراف میکروفون برای بهینه سازی طنین نامنظم اتاق است.

جداساز میکروفون فشرده Marantz Sound Shield را می توان در استودیوهای خانگی و حرفه ای استفاده کرد. یکی از ویژگی های این دستگاه کاهش نویز و صداهای مزاحم با نوار آلومینیومی تاشو می باشد. همچنین از فوم پلی اورتان با چگالی بالا به شکل هرمی برای قطع فرکانس بهتر بهره می برد.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

ابعاد جداکننده میکروفون فشرده Marantz Sound Shield

اندازه تا شده: 10.5 عرض 26.7 عمق 30.5 ارتفاع (به سانتی متر)

اندازه در هنگام باز شدن: 42.5 عرض 15.5 عمق 30.5 ارتفاع (بر حسب سانتی متر)

وزن: 1 کیلو و 800 گرم

تجهیزات ضبط صدا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ایزولاتور میکروفن Marantz Professional Sound Shield Compact" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ایزولاتور میکروفن Marantz Professional Sound Shield Compact"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه