حمله به مراکز درمانی و امدادی مطلقاً ممنوع است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

حمله به مراکز درمانی و امدادی مطلقاً ممنوع است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گولوپ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر درباره حمله اسرائیل به بیمارستان صحرایی این جمعیت در مرز سوریه و لبنان اظهار داشت: انبار دارویی تغذیه و اقلام زیستی به همراه ۲۰ آمبولانس و بیمارستان صحرایی ۵۶ تختخوابی هلال احمر ایران که در حال آماده سازی برای خدمت به آوارگان جنگی در مرز سوریه و لبنان بود با حملات رژیم صهیونیستی به طور کامل در آتش سوخت.

کولیوند بیان داشت: اقدام رژیم صهیونی در حمله به بیمارستان صحرایی هلال احمر؛ برخلاف قوانین حقوق بشردوستانه و کنوانسیون های ۴ گانه ژنو بوده است.

وی گفت: هرچند که این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی مانع از اهداف عالی هلال احمر در کمک رساندن به آوارگان جنگی و نیازمندان و حادثه دیدگان در هیچ کجای دنیا نخواهد شد اما رایزنی های بین المللی و پیگیری های حقوقی برای شکایت از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به مراکز درمانی و امدادی که طبق کنوانسیون های ژنو مطلقاً ممنوع است در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله به مراکز درمانی و امدادی مطلقاً ممنوع است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله به مراکز درمانی و امدادی مطلقاً ممنوع است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه