برسی کیت دوربین تایم لپس Brinno BCC200 به همراه قاب و پایه

نقدر و برسی

برسی کیت دوربین تایم لپس Brinno BCC200 به همراه قاب و پایه

کیت دوربین تایم لپس Brinno BCC200 به همراه قاب و پایه

دوربین ساختمانی Brinno BCC200 TimeLapse

دوربین تایم لپس Brinno BCC200 برای عکس گرفتن از رویدادها در مدت زمان طولانی و نمایش سریع آنها است. این دوربین با عمر باتری طولانی و سنسور HDR و قابلیت کار در حالت روز و شب بهترین گزینه برای ثبت پروژه های ساختمانی و بررسی هرگونه تغییر در محیط است و منجر به تحولی باورنکردنی در تصویربرداری طولانی مدت در فضای باز شده است. .

دوربین تایم لپس Brinno BCC200 با استفاده مداوم (80 روز) با 4 باتری AA به صورت فواصل زمانی 30 دقیقه ای می باشد که به این معنی است که در محل نصب دوربین نیازی به برق و سیم کشی نیست. این دوربین تایم لپس زاویه دید 112 درجه میدان دید وسیع تری از پروژه ایجاد می کند.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات عکاسی تجهیزات ضبط صدا و لوازم جانبی دوربین

پایه پشتیبانی این دوربین تایم لپس امکان نصب بر روی مکان ها و سطوح مختلف مانند لوله ها شاخه های درختان و … را فراهم می کند. و مشکل بدست آوردن زاویه مناسب برای عکاسی را حل می کند.

وجود محافظ ضد گرد و غبار (با استاندارد IPX4) امکان رندر انواع پروژه های داخلی و خارجی را ایجاد می کند. این دوربین تایم لپس همراه داشته باشید دارای عملکردی سریع برای ایجاد تصاویر تایم لپس مورد نظر با فشار دادن یک کلید بدون نیاز به پس پردازش خاص. به عبارت ساده تر این دوربین قابلیت عکس برداری در بازه های زمانی دلخواه و تبدیل خودکار به فیلم تایم لپس را دارد.

دوربین تایم لپس Brinno BCC200 با لنز f2.0 غیر کروی است که تصاویر روشن تر و واضح تری را برای بیننده ارائه می دهد. این محصول ویژه دارای قابلیت عکس برداری تایم لپس با Xerolucin (HD) دارای 720*1280 می باشد. شایان ذکر است که دوربین تایم لپس برینو به طور فزاینده ای برای پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منحصر به فرد مدل دوربین تایم لپس برینو : برینو BCC200

نصب و راه اندازی این دوربین تایم لپس بسیار ساده است و نیازی به برق ندارد و تنها با چهار باتری قلمی کار می کند. BCC200 یک دوربین حرفه ای با امکانات استHDR برای حساسیت به حداقل نور. این دوربین تایم لپس قابلیت عکس برداری در بازه های زمانی دلخواه و تبدیل خودکار به فیلم را دارد.

  • دارای باتری با عمر طولانی (40 روز برای هر 10 دقیقه عکاسی).
  • کامل با یک کیف ضد آب برای استفاده در فضای باز و داخلی.
  • امکان فیلمبرداری و عکسبرداری از پروژه های طولانی در طول روز و شب
  • دارای پایه و لوازم جانبی برای نصب دوربین در هر نقطه دلخواه.
  • امکان ذخیره تصاویر و فیلم ها در کارت Micro SD.
  • امکان ساخت فیلم و عکس در پروژه های طولانی.
  • وضوح تصویر این مدل دوربین برینو 1.3 مگاپیکسل و زاویه دید 112 درجه است.
  • جابجایی و نگهداری این دوربین بسیار آسان است

برنامه های کاربردی دوربین تایم لپس مدل برینو : برینو BCC200

یکی از کاربران این مدل دوربین تایم لپس در زمینه های مختلف ساخت و ساز زیست شناسی و … مستند می سازد. قابلیت مستندسازی برای جلوگیری از هرگونه مشکل و شکایت گزارش روند اجرای پروژه به مدیران از دیگر کاربردهای این دوربین است. همچنین با این دوربین می توانید گزارشی از روند اجرای پروژه به مدیران تهیه کنید.

همچنین برای آموزش برخی از علوم و فنون بسیار مفید است. از دیگر کاربردهای این دوربین در فعالیت های هنری و سینمایی نمایش نمونه کارها و پروژه ها تولید انیمیشن ترافیک را متوقف کنید این تبلیغات و بازاریابی است. برای مشاهده سایر دوربین های تایم لپس و دوربین های امنیتی برینو کلیک کنید.

مشاوره: برای تماشای همزمان ویدیو در گوشی های اندرویدی می توانید اپلیکیشنی به نام USB Camera – Connect EasyCap یا USB WebCam را نصب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین تایم لپس Brinno BCC200 به همراه قاب و پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین تایم لپس Brinno BCC200 به همراه قاب و پایه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه