برسی پایه میکروفون بازویی کامیکا Comica CVM-MS01

نقدر و برسی

برسی پایه میکروفون بازویی کامیکا Comica CVM-MS01

پایه میکروفون بازویی کامیکا Comica CVM-MS01

با نصب پایه میکروفون کامیکا CVM-MS01 روی میز می توانید در مواقعی که از میکروفون استفاده نمی کنید میکروفون را با تا زدن پایه به گوشه میز خود منتقل کنید. پایه میکروفون بازویی برای نصب بر روی انواع میز طراحی شده است. این پایه میکروفون برای استفاده در استودیوهای پادکست پخش و رادیو و همچنین فضاهای کوچک ایده آل است. تماما از فلز ساخته شده و از دو بازوی مستقل تشکیل شده است. این پایه دارای فنرهای مستقل بالا و پایین است که از انتقال لرزش از روی میز به میکروفون جلوگیری می کند.

پایه میکروفون قاب کامیکا CVM-MS01 از یک براکت تمام فلزی برای نصب بر روی لبه میزهایی با ضخامت 1 تا 5 سانتی متر استفاده می کند و همچنین نصب آن از طریق یک اهرم چرخشی بسیار آسان است. این پایه تا وزن 1.5 کیلوگرم را تحمل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پایه میکروفون بازویی کامیکا Comica CVM-MS01" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پایه میکروفون بازویی کامیکا Comica CVM-MS01"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه