رفع محدودیت های پروازی از ۵ صبح فردا

رفع محدودیت های پروازی از ۵ صبح فردا

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیرو اطلاعیه ۱۱ مهرماه این سازمان مبنی بر لغو تمامی پروازها تا ساعت ۵ صبح پنجشنبه ۱۲ مهرماه گفت: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده شرکت های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت ۵بامداد فردا هستند.

به گزارش گولوپ جعفر یازرلو با اعلام این خبر اظهار کرد: مسافران محترم می توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

وی اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی نیز نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در پایان گفت: در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت های هواپیمایی و مسافران گرامی خواهد رساند.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع محدودیت های پروازی از ۵ صبح فردا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع محدودیت های پروازی از ۵ صبح فردا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه