برسی میکروفن یقه ای کامیکا Comica Audio CVM-M-C1 برای فرستنده های کامیکا و سنایزر

نقدر و برسی

میکروفن یقه ای کامیکا Comica Audio CVM-M-C1 برای فرستنده های کامیکا و سنایزر

میکروفون یقه کاردیوئید Comica Audio CVM-M-C1 برای فرستنده های Comica و Sennheiser

Comica Audio CVM-M-C1 یک میکروفون لاوالیر کاردیوئید با کانکتور قفل کننده 3.5 میلی متری است که مخصوص اتصال به Comica، Sennheiser یا سایر فرستنده های بی سیم (به جز سونی) طراحی شده است. میکروفون به طور جداگانه به لباس شما متصل می شود تا مکالمه واضحی را برای ویدیوهای YouTube، خبرنگاران تلفن همراه، عروسی ها، فیلم ها و موارد دیگر ضبط کند.

CVM-M-C1 دارای الگوی پیکاپ کاردیوئیدی است که بر ضبط صدا از جلوی میکروفون تمرکز می کند و نویز پس زمینه را رد می کند. دارای فوم ضد باد برای محافظت در برابر صدای ناخواسته باد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای کامیکا Comica Audio CVM-M-C1 برای فرستنده های کامیکا و سنایزر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای کامیکا Comica Audio CVM-M-C1 برای فرستنده های کامیکا و سنایزر"، کلیک کنید.