برسی میکروفون موبایل رود Rode VideoMic-Me

نقدر و برسی

میکروفون موبایل رود Rode VideoMic-Me

میکروفون موبایل Rode VideoMic-Me یک میکروفون جهت دار کوچک، سبک و با کیفیت است که مستقیماً به جک میکروفون/هدفون وصل می شود. TRRS تلفن همراه آیفون متصل است. پایه نصب انعطاف پذیر آن می تواند بسیاری از گوشی های هوشمند را در خود جای دهد. همچنین می توان از میکروفون برای دوربین اصلی یا دوربین سلفی استفاده کرد.

پورت هدفون 3.5 یک میلی متر در جلو وجود دارد که به شما امکان می دهد صدا را در حین ضبط پخش کنید (بدون نیاز به برنامه)، و همچنین به شما امکان می دهد به راحتی ویدیو را بدون حذف میکروفون پخش کنید.میکروفون VideoMic Me دارای خز محافظ مجلل مخصوصاً برای عکسبرداری در فضای باز و در بادهای شدید است.

میکروفون کاردیوئید برای تلفن های هوشمند

اگر از جمله کاربرانی هستید که از گوشی های موبایل آیفون استفاده می کنید و نمی توانید محتوای ویدئویی با صدای با کیفیت تولید کنید، این میکروفون زیبا و جمع و جور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاردیوئید

میکروفون موبایل VideoMic-Me یک کاردیوئید است که به آن الگوی قلب نیز گفته می شود زیرا دارای نقشی شبیه به قلب است. میکروفون هایی با این الگو نسبت به دریافت صدا از جلوی میکروفون حساس تر از پشت میکروفون هستند.

البته این میکروفون برای اکثر گوشی های هوشمند قابل استفاده است. این اتصال میکروفون برای گوشی های هوشمند iOS و اندروید (به جز آیفون 7 به بعد) قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون موبایل رود Rode VideoMic-Me" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون موبایل رود Rode VideoMic-Me"، کلیک کنید.