برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3T2-U1 with USB Type-C Connector for Mobile

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3T2-U1 with USB Type-C Connector for Mobile

BOYA BY-WM3T2-U1 یک سیستم میکروفون بی‌سیم کوچک 2.4 گیگاهرتز است که صدای با کیفیت بالا را برای پخش زنده، وبلاگ‌نویسی، ضبط دوره و سایر برنامه‌های ضبط صدا ارائه می‌کند. دارای خروجی نوع C برای دستگاه های اندرویدی و دارای 1 فرستنده و 1 گیرنده.

میکروفون بی سیم کوچک و سبک
سری BY-WM3T2 بسیار جمع و جور و سبک هستند و تا زمانی که گیرنده را به دستگاه متصل کرده باشید، شروع به کار آسان است. وزن ترکیبی TX و RX بیش از 15 گرم نیست و آنها را بسیار قابل حمل می کند. فرستنده به دلیل اندازه بسیار جمع و جور و وزن بسیار سبک، هنگام پوشیدن یقه شما را نمی کشد.

پشتیبانی از پخش زنده و شارژ تلفن به طور همزمان
هنگامی که گیرنده BY-WM3T2 به گوشی هوشمند متصل است، گوشی را می توان از طریق درگاه شارژ لایتنینگ گیرنده شارژ کرد. این کار بدون وقفه برای مدت طولانی و همچنین پخش زنده را تضمین می کند. علاوه بر این، باتری قابل شارژ داخلی فرستنده تا 10 ساعت دوام می آورد و یک روز کامل ضبط صدا را در اختیار شما قرار می دهد.

حذف نویز صدایی با کیفیت بالا را تضمین می کند
فناوری کاهش نویز هوشمند می تواند به طور موثر صدای اصلی را شناسایی کرده و صدای واضح را در محیط های پر سر و صدا ضبط کند. با دوبار کلیک کردن روی دکمه پاور می توانید قابلیت حذف نویز را فعال کنید. هنگامی که نشانگر به آرامی به رنگ آبی چشمک می زند، در حالت حذف نویز قرار می گیرد که به شما کمک می کند نویز محیط را حذف کنید و صدای واضحی را در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و سر و صدای ماشین ها و جمعیت را حذف می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3T2-U1 with USB Type-C Connector for Mobile" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3T2-U1 with USB Type-C Connector for Mobile"، کلیک کنید.