برسی میکروفون یقه ای Rode +SmartLav

نقدر و برسی

میکروفون یقه ای Rode +SmartLav

میکروفون یقه ای Rode + SmartLav

میکروفون Rode+SmartLav Lavalier یک میکروفون با کیفیت بالا است که برای استفاده در تنظیمات مختلف فیلم، تلویزیون و پخش، یا هر جایی که صدای با کیفیت پخش مورد نیاز است بدون هزینه تجهیزات بی سیم اضافی طراحی شده است.

میکروفون برگردان 1.1 متری Rode SmartLav Plus یک میکروفون یقه ای با کیفیت بالا که می تواند به راحتی از طریق خروجی صدا و درگاه های ورودی به تلفن های هوشمند یا تبلت های مختلف متصل شود و صدا را از طریق برنامه RODE Rec برای iOS یا هر برنامه ضبط دیگری ضبط کند.

فروش لنز دوربین و فلاش دوربین

با میکروفون RØDE SmartLav Plus، کاربر می تواند به سادگی آن را به جک هدفون گوشی هوشمند یا تبلت متصل کند و صدا را از طریق برنامه RØDE Rec برای iOS یا هر برنامه صوتی دیگری ضبط کند.

میکروفون برگردان Rode SmartLav+ با استفاده از یک کپسول خازن همه جهته با کیفیت حرفه ای، صدا را به طور یکنواخت از کل میکروفون متصل می کند. همراه با میکروفون یک محافظ فوم پاپ آپ برای به حداقل رساندن صدای باد و بلندگوهای صوتی (صداهای “b”، “t” و “p”) وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون یقه ای Rode +SmartLav" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون یقه ای Rode +SmartLav"، کلیک کنید.