برسی میکروفن بویا BOYA BY-BM3032

نقدر و برسی

میکروفن بویا BOYA BY-BM3032

BOYA BY-BM3032 یک میکروفون شاتگان اولترا کاردیوید برای دوربین های DSLR یا بدون آینه، دوربین های فیلمبرداری و ضبط صدا است.

با ویژگی های قدرتمند، به شما کمک می کند صدای شفاف و طبیعی را در طول استفاده حرفه ای جمع آوری کنید. فیلتر بالا گذر برای رد نویز فرکانس پایین.

BY-BM3032 با یک فیلتر بالاگذر سه مرحله ای، آن را برای رد نویزهای فرکانس پایین مانند صدای محیط، صدای تهویه مطبوع و صدای ترافیک زیر 75 هرتز یا 150 هرتز در دسترس قرار می دهد.

عملکرد خاموش و روشن خودکار راحتی بیشتری را فراهم می کند عملکرد خاموش و روشن خودکار راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.

دکمه روشن/خاموش را به مدت طولانی فشار دهید تا عملکرد روشن/خاموش خودکار فعال شود، BY-BM3032 با وضعیت روشن/خاموش دوربین شما سازگار می شود.

عملکرد تقویت فرکانس بالا برای صدای کامل عملکرد تقویت فرکانس بالا می تواند فرکانس های بالا را تا 5dB افزایش دهد تا جزئیات و وضوح را افزایش دهد، سایر عملکردهای کلیدی اضافی تمام نیازهای شما را برآورده می کنند سه کنترل سطح موقعیت به شما امکان می دهد سیگنال ورودی را به طور انعطاف پذیر تنظیم کنید و می توانید از آن استفاده کنید. هدفون برای نظارت بر صدا در زمان واقعی از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری هنگام ضبط.

در مورد عمر باتری، BY-BM3032 توسط یک جفت باتری قلمی تغذیه می شود تا حداکثر 30 ساعت استفاده را برای کاربران فراهم کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بویا BOYA BY-BM3032" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بویا BOYA BY-BM3032"، کلیک کنید.