برسی گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3

نقدر و برسی

گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3

بررسی لولای گوشی هوشمند Zhiyun-Tech Smooth-Q3

Zhiyun-Tech Smooth-Q3 یک گیمبال هوشمند 3 محوره جمع و جور است که با یک نور ویدئویی LED داخلی با سه سطح روشنایی قابل انتخاب طراحی شده است. این گیمبال حرکت تثبیت شده را در محورهای پان، شیب و چرخش فراهم می کند تا عکاسی موبایلی روان و حرفه ای را به شما ارائه دهد.

تثبیت کننده موبایل Smooth-Q3 به راحتی با فشار دادن یک دکمه بین حالت عمودی و افقی جابه جا می شود و به شما امکان می دهد فیلم های مستند و رسانه ای بگیرید در حالی که نور LED سوژه های شما را روشن می کند. این گیمبال موبایل از گوشی های هوشمند با عرض 5.5 تا 9 سانتی متر پشتیبانی می کند که اکثر گوشی ها را پوشش می دهد.

قابلیت‌های گیمبال از طریق برنامه همراه ZY Cami برای iOS / Android افزایش می‌یابد و به شما امکان می‌دهد حرکات خلاقانه‌ای مانند Simplified Dolly Zoom را تنظیم کنید. این برنامه همچنین ویژگی هایی مانند ردیابی هوشمند پیشرفته و پخش زنده با یک لمس را ارائه می دهد. گیمبال دارای طراحی ارگونومیک با دسته ضد لغزش است و باتری همراه آن تا 15 ساعت دوام می آورد و در حدود سه ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین شامل یک سه پایه مینی است که می تواند به عنوان سه پایه یا دسته قابل افزایش استفاده شود تا به شما امکان می دهد برای کنترل بهتر گیمبال را با دو دست کنترل کنید.

نور ویدئویی داخلی

Smooth-Q3 دارای یک چراغ فشرده داخلی با دکمه لمسی است. می توان آن را 180 درجه چرخاند تا سوژه شما (یا خودتان هنگام وبلاگ نویسی) از همه جهات روشن شود. سه سطح روشنایی قابل تنظیم آن به شما این امکان را می دهد که میزان نور مناسب را برای سناریوهای مختلف عکسبرداری تنظیم کنید.

SmartFollow 3.0

تنها با یک ضربه بر روی برنامه همراه iOS / Android، می توانید عملکرد SmartFollow را فعال کنید تا به طور خودکار یک شی متحرک را دنبال کنید. (این ویژگی ممکن است در برخی از تلفن ها کار نکند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به لیست سازگاری تلفن در وب سایت Zhiyun مراجعه کنید.)

کنترل ترافیک

گیمبال را می توان طوری تنظیم کرد که حرکات دست را تشخیص دهد، مانند بالا نگه داشتن پنج انگشت برای شروع تیراندازی.

دالی زوم سریع

Smooth-Q3 تنها با استفاده از چند تنظیم داخلی، می تواند به طور خودکار حرکت و زوم را در حین حرکت تنظیم کند و ارزش تولید پیشرفته را به تصاویر شما اضافه کند.

زوم راکر

با استفاده از Zoom Rocker واقع در کنار گیمبال می توانید به راحتی بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید.

MagicClone Pano

شما می توانید خودتان را شبیه سازی کنید تا جنبه های مختلف خود را نشان دهید. با استفاده از MagicClone Pano، می توانید چندین عکس بگیرید و آنها را در یک صفحه مرتب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3"، کلیک کنید.