اسراییل از درون در حال فروپاشی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

اسراییل از درون در حال فروپاشی است - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار گولوپ، اظهار کرد: مهمترین مسأله جهان اسلام فلسطین است و اسرائیل با تلاش مجاهدان به سمت نابودی می‌رود و این رژیم صهیونسیتی در داخل در حال از بین رفتن است.

حجت الاسلام رستمی اعلام کرد: سیاست‌های نتانیاهو یکی از دلایل از داخل فروپاشی اسرائیل است و طوفان الاقصی که در گولوپ ماه سال گذشته انجام شد همینه پوشالی اسرائیلی را فرو ریخت.

وی تاکید کرد: مردم اسرائیل دو گروه هستند یک گروه مذهبی که به آئین یهودیت اعتقاد دارند و عده دیگر تا اندازه باور به اعتقادات دارند و اتفاقاتی که در حال رقم خوردن هستند این دو دسته‌ای شدن باعث فرو پاشی از داخل اسرائیل شده است.

وی تاکید کرد: در کنار اینها اختلافات مدیریتی و استعفای فرماندهانی که در اسرائیل در حال رقم خوردن است از دیگر مشکلاتی است که اسرائیل با آن رو برو است.

امام جمعه قروه ابراز داشت: کرانه باختری اگر مسلح شود که در حال رقم خوردن است توسط فلسطینی‌هایی که در آن منطقه در حال زندگی هستند سرنوشت اسرائیل به زودی به سمت نابودی است و این رژیم از بین خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدای راه قدس به زودی اسرائیل نابود خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل از درون در حال فروپاشی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل از درون در حال فروپاشی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.