برسی میکروفون کاردیوئیدی Comica Audio CVM-VS09 MI برای آیفون

نقدر و برسی

میکروفون کاردیوئیدی Comica Audio CVM-VS09 MI برای آیفون

میکروفون Comica Audio CVM-VS09 MI Cardioid برای آیفون

Comica Audio CVM-VS09 MI یک میکروفون جمع و جور است که مخصوص نصب بر روی آیفون یا آیپد با اتصال مستقیم به پورت لایتنینگ این دستگاه ها طراحی شده است. این میکروفون صدای بسیار بهتری را برای ضبط صدا و تصویر ارائه می دهد، به خصوص در مقایسه با میکروفون داخلی آیفون شما. این میکروفون برای ولاگرها، پادکست ها و برنامه های ویدئو کنفرانس خانگی ایده آل است.

CVM-VS09 MI دارای یک الگوی دریافت صدای کاردیوئید است که بر ضبط صدا مستقیماً در جلوی میکروفون تمرکز دارد. این کار صدای ناخواسته پس‌زمینه را به حداقل می‌رساند و وضوح گفتار بسیار خوبی را ارائه می‌کند، چه در حال پست کردن در رسانه‌های اجتماعی یا برگزاری یک جلسه کاری در تلفن هوشمند یا تبلت iOS خود باشید. این میکروفون چند منظوره 180 درجه می چرخد ​​و به شما این امکان را می دهد که آن را در جهت صدای خود یا صدای دیگران زاویه دهید که در هنگام قرار دادن آیفون خود روی گیمبال یا سه پایه ایده آل است.

یک جک 3.5 میلی‌متری به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از هدفون را وصل کنید تا میکروفون خود را به سرعت کنترل کنید و اگر سیگنال خیلی قوی یا خیلی ضعیف شد، تنظیمات را در لحظه انجام دهید. یک دکمه بی‌صدا به شما امکان می‌دهد میکروفون را بی‌صدا کنید و این اطمینان را به شما می‌دهد که فقط صدایی را که ضبط کرده‌اید، هنگام بازبینی ضبط خود می‌شنوید. فوم ضد باد با چگالی بالا برای محافظت در برابر صدای باد هنگام ضبط در فضای باز ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون کاردیوئیدی Comica Audio CVM-VS09 MI برای آیفون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون کاردیوئیدی Comica Audio CVM-VS09 MI برای آیفون"، کلیک کنید.