برسی تله پرامپتر اتوکیو Dousun foto tele teleprompter (موبایلی)

نقدر و برسی

تله پرامپتر اتوکیو Dousun foto tele teleprompter (موبایلی)

Autocue یا Tele Prompter مخفف ارسال متن است که همچنین گفته می شود شرکت Dreamlight این دستگاه را با نام تجاری DOUSUN عرضه می کند.

روش کار به این صورت است که متن از یک آینه 45 درجه ویژه که در پشت تلفن همراه شما قرار دارد منعکس می شود. یعنی نرم افزار تله پرومتر بر روی گوشی هوشمند نصب می شود و متن را با سرعتی که می خواهید حرکت می دهد و از جلوی چشمان شما عبور می دهد تا بتوانید این کلمات را مانند گوینده خبر با صدای بلند بخوانید.

Teleprompter تولیدکنندگان محتوای آموزشی، یوتیوب‌برها، روزنامه‌نگاران و مستندها را راحت‌تر کرده است، با سرعت و دقت بالا می‌توانند متن نمایش داده شده توسط گوشی هوشمند را با برقراری تماس چشمی با لنز دوربین بخوانند، بنابراین نیازی به نگاه نکردن روی کاغذ یا حفظ کردن ندارند. محتوا استفاده از این ابزار باعث کاهش چشمگیر خطاهای کلامی، کف زدن و فراموشی مطالب و همچنین حفظ تسلط و ثبات محتوا به خصوص در برنامه های زنده و آنلاین می شود.

مفید برای معلمان و مدرسان آنلاین، کاربران شبکه های مجازی، مدارس، تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ نویسان و غیره.

یکی از ویژگی های مهم تله پرومپتر Dousun foto (موبایل):

  • امکان قرار دادن تلفن همراه برای انعکاس مطالب
  • آماده استفاده بدون مونتاژ
  • شیشه مخصوص با کیفیت بالا برای اینکه کیفیت تصویر پایین نیاید
  • امکان تنظیم فونت و اندازه آن و نمایش پیام چندرسانه ای
  • سبک، قابل حمل و قابل حمل
  • کنترل از راه دور بی سیم برای حذف کاربر یا اپراتور اضافی و کنترل متن به صورت خودکار یا توسط خود شخص (کنترل جداگانه با قیمت یک میلیون تومان اما نرم افزار دستگاه رایگان است)
  • پشتیبانی از اکثر زبان ها به خصوص فارسی، انگلیسی و…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تله پرامپتر اتوکیو Dousun foto tele teleprompter (موبایلی)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تله پرامپتر اتوکیو Dousun foto tele teleprompter (موبایلی)"، کلیک کنید.