برسی رابط رود Rode AI-Micro Ultra-Compact Dual-Channel USB Type-C Audio Interface

نقدر و برسی

رابط رود Rode AI-Micro Ultra-Compact Dual-Channel USB Type-C Audio Interface

رابط صوتی فشرده AI-Micro یک رابط دو کاناله فوق فشرده برای ضبط صدا با کیفیت بالا در دستگاه تلفن همراه یا رایانه است. AI-Micro با دو ورودی حسگر خودکار برای اتصال تقریباً هر میکروفون با خروجی 3.5 میلی‌متری، نظارت بر هدفون، خروجی USB جهانی برای استفاده با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها و سازگاری با برنامه‌های RODE برای صدای سوپرشارژ، به شما این امکان را می‌دهد تا ضبط بر روی صدا می دهد

بدون حاشیه صدای شگفت انگیز، همه جا AI-Micro به شما امکان می دهد به راحتی صدای با کیفیت بالا را روی تلفن همراه یا رایانه خود ضبط کنید. دو ورودی 3.5 میلی متری برای اتصال طیف وسیعی از میکروفون ها از جمله RODE VideoMics، lavaliers، سیستم های بی سیم مانند Wireless GO وجود دارد.

اینها ورودی‌های حسگر خودکار هستند که تشخیص می‌دهند میکروفون TRS یا TRRS متصل است و به‌طور خودکار سازگار می‌شوند – نیازی به آداپتور نیست. ورودی 1 را می توان به عنوان ورودی TRS استریو برای استفاده با میکروفون های استریو پیکربندی کرد.

پیش تقویت‌کننده‌های میکروفون با کیفیت بالا و ضبط با وضوح بالا (24 بیت/48 کیلوهرتز) ضبط صدای شفاف را در هر دستگاهی تضمین می‌کنند، با خروجی هدفون برای نظارت و پخش صدای بدون اکو. چه در حال مصاحبه، پادکست، ارائه یا پخش زنده باشید، با AI-Micro صدای شگفت انگیزی را در هر کجا ضبط کنید.

سازگاری جهانی با همه دستگاه‌های شما AI-Micro می‌تواند به‌طور یکپارچه از طریق خروجی USB جهانی خود به همه دستگاه‌های شما متصل شود. این دستگاه دارای کابل‌های USB-A، USB-C و Lightning است تا بتوانید فوراً ضبط کنید و با دستگاه‌های مک، ویندوز، iOS و اندروید سازگار است.

ضبط قابل حمل هرگز آسان تر نبوده است. قابلیت حمل جیبی AI-Micro بسیار فشرده و سبک است و وزن آن کمتر از 20 گرم است. کافی است دو میکروفون لاوالی را اضافه کنید و یک تنظیم کامل ضبط با کیفیت استودیویی خواهید داشت که در جیب شما جا می شود. ایده آل برای مصاحبه در محل، پادکست در حال حرکت، و تماس ویدیویی یا پخش زنده در خانه. میکروفون خود را شارژ کنید AI-Micro با طیف وسیعی از برنامه های RODE سازگار است و به شما امکان دسترسی به ویژگی ها و عملکردهای گسترده، پیکربندی در حین پرواز، ضبط با کیفیت پخش در هر دستگاهی را می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رابط رود Rode AI-Micro Ultra-Compact Dual-Channel USB Type-C Audio Interface" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رابط رود Rode AI-Micro Ultra-Compact Dual-Channel USB Type-C Audio Interface"، کلیک کنید.