برسی میکروفن بویا BOYA BY-PM700 Multipattern USB Microphone (Mac/Windows)

نقدر و برسی

میکروفن بویا BOYA BY-PM700 Multipattern USB Microphone (Mac/Windows)

میکروفون USB چند الگوی BOYA BY-PM700 برای WINDOWS و MAC

BOYA BY-PM700 که برای پادکسترها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، یک میکروفون USB با استفاده آسان است: شما فقط آن را به رایانه خود وصل می کنید و بدون هیچ نرم افزار اضافی کار می کند. از آنجایی که این میکروفون دارای چهار الگوی قطبی قابل انتخاب مختلف است، می تواند برای کاربردهای مختلف مناسب باشد.

ضبط در حالت کاردیوید برای پخش زنده، انجام مصاحبه با مهمان با استفاده از شکل 8، ضبط چند نفره چند طرفه، و استفاده از استریو برای مواردی مانند عملکرد ساز و ASMR امکان پذیر است.

هر محتوایی که ایجاد می کنید، می توانید صدای خود را مستقیماً از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری آن نظارت کنید. میکروفون دارای پایه میز مناسبی است تا بتوانید آن را به سرعت تنظیم کنید.

چهار الگوی قطبی

  • استریو: صدای چپ و راست را ضبط می کند، ایده آل برای ضبط صدای کامل.
  • Cardioid: رد صدایی که از طرفین و پشت میکروفون می آید را به حداکثر می رساند و می تواند به عنوان یک میکروفون جهت دار برای ضبط صدای کامل، غنی و طبیعی برای ضبط پادکست ها، دیالوگ ها و سازها استفاده شود.
  • Omnidirectional: به صدا از همه جهات یکسان پاسخ می دهد، با حساسیت کم به باد و کنترل نویز و صداهای بلند، ترکیبی طبیعی از صدا و صدای محیط را ضبط می کند.
  • دو جهته: صدا را از جلو و پشت میکروفون دریافت می کند در حالی که صدا را از طرفین رد می کند، مناسب برای ضبط ساز و یا مصاحبه با دو نفر.

برای کامپیوتر شما

می‌توانید از این میکروفون در رایانه‌های مک یا ویندوز استفاده کنید، فقط آن را وصل کنید و بروید

چند حالت میکروفون برای هر نوع محتوا

حالت های میکروفون چندگانه به همه تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد تا کارهای خود را با دقت و سهولت انجام دهند. از Cardioid برای حذف نویز خارج از محور برای به حداقل رساندن صدای اتاق هنگام صحبت مستقیم با میکروفون استفاده کنید. اگر صدای شخص دیگری را ضبط می کنید، الگوی قطبی دو جهته را انتخاب کنید. اکنون می توانید از جلوی میکروفون صحبت کنید در حالی که مهمان از پشت میکروفون صحبت می کند و کناره های میکروفون صدای ناخواسته اتاق را حذف می کند. Omnidirectional را برای دریافت صدا از کل کپسول انتخاب کنید، که برای کارهایی که چندین صدا دارند عالی است. در نهایت، حالت استریو برای محتوای ASMR یا برای ضبط موسیقی عالی است. پایه رومیزی و کابل USB ارائه شده است.

تمام کنترل های مورد نیاز را دارد

این میکروفون دارای کنترل‌هایی برای صدای هدفون، انتخاب الگو، بی‌صدا کردن و افزایش میکروفون است که به شما امکان می‌دهد هر سطح از فرآیند ضبط را کنترل کنید. اگر هنگام ضبط یک منبع با صدای بلند، اعوجاج یا بازخورد دریافت کردید، به سادگی حساسیت میکروفون را با کنترل بهره تنظیم کنید. یا اگر می‌خواهید در میان پادکست استراحت کنید، از دکمه بی‌صدا استفاده کنید.

جک 3.5 میلی متری هدفون

فقط هدفون خود را به خروجی میکروفون 3.5 میلی متری وصل کنید و صدایی با کیفیت و فوق العاده بشنوید.

ضبط دیجیتال با کیفیت رسانه

میکروفون صدا را با فرکانس 16 بیت/48 کیلوهرتز ضبط می کند و استاندارد رسانه ای را برای پخش چند رسانه ای در اختیار شما قرار می دهد.

راه اندازی ساده

به سادگی میکروفون را با کابل USB موجود در پورت USB رایانه خود وصل کنید، آن را به عنوان یک دستگاه در نرم افزار ضبط خود انتخاب کنید، و شما آماده هستید. میکروفون توسط دستگاه شما تغذیه می شود، بنابراین نیازی به روشن کردن آن ندارید. با عملکرد بدون درایور، نیازی به دانلود نرم افزار مزاحم برای راه اندازی و اجرای آن نخواهید داشت.

تمام سخت افزار مورد نیاز شما را دارد

میکروفون دارای پایه رومیزی و کابل USB است تا بتوانید بلافاصله شروع به کار کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بویا BOYA BY-PM700 Multipattern USB Microphone (Mac/Windows)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بویا BOYA BY-PM700 Multipattern USB Microphone (Mac/Windows)"، کلیک کنید.