برسی میکسر صدا Azden FMX-22 Portable Field Mixer

نقدر و برسی

میکسر صدا Azden FMX-22 Portable Field Mixer

میکسر میدان قابل حمل Azden FMX-22

میکسر Azden FMX-22 محصولی جمع و جور با ابعاد 14*12، قطر 5.3 سانتی متر، وزن 670 گرم و بدنه تمام فلزی است که می تواند به عنوان یک میکسر قابل حمل و فشرده در سطح حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد حساب کاربری این میکسر با استفاده از چهار باتری قلمی می تواند به مدت 15 ساعت به طور مداوم کار کند.

میکسر صوتی FMX22 یک میکسر قابل حمل با کیفیت است که بدون بهره سیگنال میکروفون دارای کلیدهای برق +48 ولت (فانتوم پاور) برای اتصال انواع میکروفون خازنی و شاتگان به همراه لیمیتر و لیمیتر اتوماتیک می باشد. از دیگر ویژگی های این میکسر قابل حمل می توان به خروجی هدفون، خروجی های مستقیم از هر کانال و امکان استفاده از آداپتور مستقل برای پایداری بیشتر اشاره کرد.

هنر دیجیتال; فروش میکروفون یقه بی سیم و دوربین Osmo و دوربین گوپرو

این میکسر پرتابل یکی از محصولات حرفه ای آزدن برای تقویت پیش تقویت و لذت بردن از صدای با کیفیت در هنگام عکسبرداری و ضبط صدا از دوربین های حرفه ای است که می تواند سیگنال را از دو میکروفون به طور همزمان دریافت کرده و به طور همزمان آن را تقویت کند تا زمانی که محدودیت هایی بر روی دوربین اعمال شود. صدا

فروش تجهیزات ضبط

ویژگی های میکسر Azden FMX-22

– میکسر قابل حمل با دو کانال ورودی میکروفون

– کلید پاور فانتوم و محدود کننده برای هر کانال

– نمایشگر LED برای سطح سیگنال خروجی

– خروجی استریو با اتصال مینی جک برای دوربین D-SLR

– خروجی مستقل برای اتصال به ضبط کننده های حرفه ای

– خروجی هدفون با کنترل سطح مستقل

– قابل استفاده با باتری یا آداپتور مستقل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکسر صدا Azden FMX-22 Portable Field Mixer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکسر صدا Azden FMX-22 Portable Field Mixer"، کلیک کنید.