برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT5 Microphone

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NT5 Microphone

میکروفون استودیویی میکروفون Rode NT5

میکروفون استودیویی NT5 اولین میکروفون کندانسور جهت دار (کندانسور کاردیوئید) با دیافراگم کوچک است که گاهی اوقات به عنوان میکروفون مدادی شناخته می شود. این میکروفون برای ضبط تجهیزات صوتی، طبل، سنج و اجرای زنده مناسب است.

میکروفون قطبی جمع و جور Rode NT5 با کپسول ½ اینچی و مبدل امپدانس فعال J-FET با بافر خروجی دوقطبی و پیکاپ کاردیوید یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مکان هایی مانند مکالمات داخلی در حین ضبط صفحه نمایش یا پایه میکروفون ثابت است.

با توجه به اینکه این میکروفون قابلیت انعطاف پذیری و تغییر و گسترش کپسول را برای دریافت صدای واضح تری دارد، می توانید به راحتی با تغییر سر میکروفون NT45-O، کپسول (Omnidirectional-) را برای این میکروفون نصب کنید.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

میکروفون استودیویی Rode NT5 یک میکروفون مدادی باریک با دیافراگم کوچک، نویز کم و مدارهای الکترونیکی پیشرفته است. این میکروفون دارای پاسخ فرکانسی کامل و مسطح مناسب برای ضبط انواع سازهای کوبه ای و زهی می باشد، هسته این میکروفون (کاردیوئید) گزینه ایده آلی برای ضبط های خاص در محیط های بسته و ضبط صدا یا دیالوگ در هنگام فیلم برداری بر روی بوم یا استند می باشد.

لازم به ذکر است که NT5 به عنوان یک میکروفون تکی با روکش نیکل جلا داده شده بادوام به بازار عرضه می شود.

لوازم جانبی میکروفون Rode NT5:

تک: RM5 برای پایه پایه، کیف زیپ ZP1 و بادگیر WS5

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT5 Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT5 Microphone"، کلیک کنید.