برسی میکروفن شات گان سنایزر Sennheiser MKE 400

نقدر و برسی

میکروفن شات گان سنایزر Sennheiser MKE 400

برای بهبود کیفیت صدا حتی در محیط‌های پر سر و صدا، میکروفون کوچک و سبک Sennheiser MKE 400 نسل دوم جهت‌دار را به دوربین یا تجهیزات تصویربرداری گوشی هوشمند خود اضافه کنید، بدون نیاز به استفاده از بادگیر.

علاوه بر این، این میکروفون دارای کنترل بهره برداری سه مرحله ای و فیلتر پایین گذر است تا بتوانید صدای ضبط خود را مستقیماً روی میکروفون بهینه کنید.

میکروفون MKE 400 به لطف حفاظت داخلی در برابر باد، جذب ضربه داخلی، عمر باتری طولانی و پورت نظارت بر هدفون، آن را به یک راه حل واقعاً توانا برای ضبط صدای واضح برای ولاگرها، فیلمبرداران سریع یا اصطلاحاً اجرا و اجرا تبدیل می کند. اسلحه همچنین همراهی عالی برای خبرنگاران سیار است که برای نصب دوربین خود به یک میکروفون با کیفیت نیاز دارند که هرگز مانع فیلمبرداری نشود.

برای اطمینان از اینکه برای هر نوع تصویربرداری آماده هستید، میکروفون MKE 400 شامل دو کابل صوتی 3.5 میلی متری قفل کننده است، یکی با دوشاخه استاندارد TRS برای سازگاری با دوربین های فیلمبرداری و دوربین های DSLR، و دیگری با یک فیش TRRS برای اتصال به شما. گوشی هوشمند یا تبلت علاوه بر این، برای محافظت بیشتر در برابر صدای باد هنگام عکاسی در فضای باز، می توانید بادگیر موج همراه را روی MKE 400 نصب کنید.

  • کابل های خروجی 3.5 میلی متری TRS و TRRS قابل تعویض
  • پورت هدفون 3.5 میلی متری با کنترل صدا
  • کنترل بهره سه مرحله ای
  • عملکرد روشن/خاموش خودکار
  • حفاظت داخلی باد
  • بادگیر پشمی برای محافظت در برابر باد در فضای باز
  • سازگار با کابل USB-C CL 35 Sennheiser (فروش جداگانه) برای اتصال مستقیم دیجیتال به پورت USB Type-C دستگاه تلفن همراه

فشرده و سبک

میکروفون MKE 400 با تنها 12.6 میلی‌متر طول و وزن 93.5 گرم، همراهی نامشخص برای دوربین یا تجهیزات ویدیویی مبتنی بر گوشی‌های هوشمند است. هرگز وارد قاب نمی شود و آنقدر سبک است که فراموش می کنید حتی آنجاست. علاوه بر این، پایه کفش یکپارچه اجازه می دهد تا MKE 400 بدون نیاز به سخت افزار خارجی مستقیماً به دوربین شما متصل شود.

یک صدای بسیار جهت دار را انتخاب کنید

اکثر میکروفن‌های داخلی دوربین و گوشی‌های هوشمند همه‌جهت دارند تا صدا را از همه جهات دریافت کنند و در نتیجه باعث ایجاد نویز و محیط نامطلوب می‌شوند. میکروفون MKE 400 از یک الگوی قطبی سوپرکاردیویید تقویت شده با یک لوله تداخل صوتی برای تمرکز منابع در جلوی میکروفون استفاده می‌کند و در عین حال صدایی که از طرفین و پشت سر می‌رسد را کاهش می‌دهد. تجهیزات الکترونیکی کم نویز و خازن حساس (خازن) امکان بازتولید صدای دقیق تری را نسبت به میکروفون هایی که معمولاً در دوربین ها، دستگاه های قابل حمل و ضبط کننده های قابل حمل یافت می شوند، فراهم می کند.

اتصال سریع و ایمن به دوربین، گوشی هوشمند یا تبلت

پورت خروجی 3.5 میلی متری MKE 400 را می توان با استفاده از دو کابل سیم پیچی به طیف وسیعی از دستگاه ها متصل کرد. هر یک از این کابل ها دارای یک فیش TRS 3.5 میلی متری قفل کننده در یک طرف برای جلوگیری از قطع شدن تصادفی میکروفون هستند.

نظارت بر پورت و نظارت بر هدست

یک مرحله مهم قبل از ضبط صدا، بررسی و نظارت بر سطح صدا است. اگرچه برخی از دوربین ها دارای جک هدفون هستند، اما همه این کارها را ندارند، و اینجاست که خروجی مانیتور هدفون نقش می بندد. هر هدفون 3.5 میلی متری را مستقیماً به MKE 400 وصل کنید و از کنترل صدا داخلی برای اطمینان از صدای واضح استفاده کنید.

عمر باتری طولانی

میکروفون MKE 400 می تواند تا 100 ساعت با یک جفت باتری قلمی کار کند، بنابراین می توانید قبل از نیاز به باتری های جدید، مقدار زیادی ضبط کنید. نشانگر کم بودن باتری به شما این امکان را می دهد که بدانید حدود سه ساعت از زمان کار باقی مانده است. عملکرد روشن/خاموش خودکار MKE 400 از برق ورودی دستگاه شما (2-10 ولت) برای روشن و خاموش شدن خود استفاده می کند که از تخلیه غیرضروری باتری جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان سنایزر Sennheiser MKE 400" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان سنایزر Sennheiser MKE 400"، کلیک کنید.