برسی کبت میکروفون بی سیم کامیکا COMICA BoomX-D Pro D2

نقدر و برسی

کبت میکروفون بی سیم کامیکا COMICA BoomX-D Pro D2

ست میکروفون بی سیم COMICA BoomX-D Pro D2 با آپدیت جدید وارد بازار شده است، از ویژگی های جدید این میکروفون می توان به افزایش برد تا 100 متر، قابلیت انتقال فایل های صوتی به صورت دیجیتال و آنالوگ، ذخیره سازی فایل های صوتی ( حدود 24 ساعت) ) در حافظه داخلی 8 گیگابایتی که تجربه کاربری خوبی را برای ولاگرها، یوتیوب نویسان و روزنامه نگاران فراهم می کند.

با بهره گیری از حافظه داخلی 8 گیگابایتی که بر روی فرستنده قرار می گیرد، امکان استفاده از این میکروفون به راحتی وجود دارد.

در این میکروفون HFعلاوه بر گیرنده، صدای دوربین، موبایل و لپ تاپ را ذخیره می کنید، می توانید صدای ذخیره شده در فرستنده را به لپ تاپ منتقل کنید. امکان انتخاب گیرنده در دو حالت مونو و استریو با استفاده از حالت استریو به شما این امکان را می دهد که صدای هر بلندگو را به صورت جداگانه ویرایش کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کبت میکروفون بی سیم کامیکا COMICA BoomX-D Pro D2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کبت میکروفون بی سیم کامیکا COMICA BoomX-D Pro D2"، کلیک کنید.