برسی بسکت میکروفون Rode Blimp

نقدر و برسی

بسکت میکروفون Rode Blimp

سبد میکروفون Rode Blimp Wind Shield

Rode Blimp Microphone Baffle و Shotgun Basket به طور خاص برای میکروفون های تفنگ ساچمه ای طراحی و ساخته شده اند و برخی از موثرترین سبدهایی هستند که برای ضبط دیالوگ در صحنه فیلمبرداری استفاده می شوند.

میکروفون شاتگان ضد باد و ضد ضربه

این سبد دارای یک دمپر برای به حداقل رساندن صدای اضافی در هنگام حرکت و ضبط است. همچنین این محصول را می توان برای تفنگ های دیگر با طول حدود 32 سانتی متر استفاده کرد.

هنر دیجیتال | تجهیزات عکاسی و لوازم جانبی دوربین می فروشم

میکروفون های پیشنهادی برای استفاده در سبد (این میکروفون باید جداگانه تهیه شود)

+ NTG1، NTG2، NTG3، NTG4، NTG4

در داخل بدنه سبد میکروفون بلیمپ سیستم تعلیق به نام Lyre قرار دارد که با تکنولوژی جدید ساخته شده است. این سیستم های معلق پلاستیکی هستند و از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. پایه های متصل شده Lyre به گونه ای انتخاب و طراحی شده اند که تحت هیچ شرایطی نویز را به میکروفون وارد نکنند.

نگهدارنده های تعلیق داخلی در Blimp بر اساس یک سیستم متحرک ساخته شده اند که از طریق آن می توانید فاصله بین آنها را با توجه به طول میکروفونی که در دستگاه قرار می دهید و صرف نظر از نوع و مارک میکروفون، برای جداسازی تنظیم کنید. آن را از سر و صدا و صداهای مخرب صلح.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بسکت میکروفون Rode Blimp" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بسکت میکروفون Rode Blimp"، کلیک کنید.