برسی میکروفون شاتگان دوربین Rode VideoMic NTG Microphone

نقدر و برسی

میکروفون شاتگان دوربین Rode VideoMic NTG Microphone

میکروفون شاتگان راد VideoMic NTG

VideoMic NTG یک میکروفون پخش با ویژگی های شاتگان است که برای استفاده با دوربین ها بهینه شده است. این میکروفون از همان طراحی صوتی میکروفون های پخش شاتگان مانند میکروفون NTG5 استفاده می کند که در نتیجه شفافیت بی نظیر و صدای طبیعی بدون رنگ بندی را به همراه دارد.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش دوربین دست دوم

مشخصات میکروفون Rode VideoMic NTG

پاسخ فرکانسی فوق‌العاده مسطح، الگوی قطبی فوق‌کاردیوید، نویز حرکتی فوق‌العاده کم و هر آنچه که نیاز دارید در یک بسته جمع‌وجور با بهترین میکروفون شاتگان جهان. صدای عالی، بسیار همه کاره با طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی ها برای کمک به ضبط در هر شرایطی. سوئیچینگ دیجیتال به شما امکان می دهد به فیلتر بالاگذر، پد -20 دسی بل، تقویت کننده بالا گذر و کانال محافظ دسترسی داشته باشید، به علاوه یک کنترل بهره بی نهایت متغیر منحصر به فرد وجود دارد که به شما امکان می دهد دقیقاً همانطور که نیاز دارید تنظیم کنید.

خروجی خودکار 3.5 میلی متری این میکروفون تشخیص می دهد که چه دستگاهی (دوربین یا موبایل) به آن متصل است. علاوه بر این، چراغ هشدار دسی بل گزینه مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا مطمئن شوید صدا خاموش است.

VideoMic NTG چیزی بیش از یک میکروفون روی دوربین شماست، آن را با دوربین های DSLR، دوربین های کامپکت، گوشی های هوشمند یا به عنوان یک میکروفون بوم بهترین کار می کند و همچنین امکان اتصال از طریق USB به کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند را دارد. علاوه بر این، جک 3.5 میلی متری تعبیه شده در این میکروفون به شما این امکان را می دهد که هنگام استفاده از خروجی USB، صدا را کنترل کنید.

لوازم جانبی میکروفون Rode VideoMic NTG

کابل شیشه جلو پنجره فوم VideoMic NTG SM7-R SC10 برای پایه دوربین کابل USB-C 1.2 متری

ویژگی های میکروفون Rode VideoMic NTG:

  • طراحی آکوستیک انقلابی همراه با ارائه صدای آکوستیک، بدون رنگ، طبیعی و شفاف
  • الگوی قطبی فوق جهت دار با پاسخ فرکانسی صاف
  • کنترل متغیر بی نهایت منحصر به فرد
  • تعامل خودکار جک 3.5 میلی متری با خروجی دوربین ها و دستگاه های موبایل
  • سازگار با خروجی کلاس USB-C با خروجی هدفون برای نظارت بهتر صدا
  • سوئیچینگ دیجیتال – کنترل فیلتر بالاگذر، پد، بهره بالا گذر و چراغ هشدار کانال ایمن DB
  • باتری داخلی لیتیوم یون قابل شارژ با بیش از 30 ساعت ضبط و شارژ از طریق USB-C
  • پایه شوک با کیفیت Rycote® Lyre® با مدیریت کابل و ریل کشویی برای تنظیم میکروفون روی دوربین.
  • سبک (فقط 94 گرم) و محکم ساخته شده از آلومینیوم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شاتگان دوربین Rode VideoMic NTG Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شاتگان دوربین Rode VideoMic NTG Microphone"، کلیک کنید.