برسی گیمبال ژیون Zhiyun WEEBILL-3 S Combo

نقدر و برسی

گیمبال ژیون Zhiyun WEEBILL-3 S Combo

WEEBILL-3 S Gimbal از Zhiyun با قابلیت های شاتر بی سیم (اتصال بلوتوث به دوربین)، نور پرکننده بهبود یافته و حالت Sling Mode 2.5، بر روی ویژگی های مدل قبلی خود برای ایجاد یک گیمبال تیراندازی بسیار کارآمد ساخته شده است.

کیت ترکیبی شامل یک دسته و کوله پشتی قابل افزایش برای حمل تمام محتویات گیمبال در کوله است. تکیه گاه مچ بهبودیافته با دستگیره تنظیم دقیق و نور پرکننده، طراحی گیمبال را برای یک فرم فشرده و سبک وزن ساده می کند. تنظیمات خود را با صفحه نمایش لمسی 0.96 اینچی مشاهده کنید، شاتر دوربین خود را از طریق بلوتوث کنترل کنید، و بین حالت ها یا پارامترها با دکمه های مختلف جابجا شوید (برای سازگاری به وب سایت Xion مراجعه کنید).

طراحی بهبود یافته بند با مجموعه دسته قابل ارتقا

حالت Sling 2.5 که امکان کج شدن به چپ و راست و همچنین تنظیمات مرکز ثقل گیمبال را برای بهبود تصاویر با زاویه پایین فراهم می کند.

گزینه ای برای استفاده از پایه تیراندازی در حالت اسلینگ یا حالت تیراندازی با دو دست وجود دارد.

دارای قابلیت انتشار سریع ارتقا یافته با تعویض افقی/عمودی

چراغ پرکننده داخلی

CRI 90 برای تولید مثل رنگ طبیعی

دمای دو رنگ قابل تنظیم از 2600 تا 5500K

حداکثر روشنایی 1000 لوکس

دمای دو رنگ قابل تنظیم از 2600 تا 5500K

کنترل گیمبال

فناوری بی سیم بلوتوث 5 به شما امکان می دهد از راه دور شاتر دوربین خود را از طریق دکمه های داخلی کنترل کنید. (سازگاری دوربین در سایت قابل مشاهده است)

با اتصال یکی از کابل های کنترل کانن، سونی یا پاناسونیک ارائه شده، می توانید هم گیمبال و هم دوربین نصب شده خود را کنترل کنید (سازگاری دوربین در سایت قابل مشاهده است).

با استفاده از قابلیت های Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی گیمبال به برنامه گوشی هوشمند ZY Play متصل شوید.

دکمه گیمبال را برای دسترسی سریعتر به حالت دلخواه خود سفارشی کنید. چرخ کنترل همچنین می تواند برای تنظیم پارامترهای خاص دوربین، حرکت گیمبال، فوکوس یا زوم سفارشی شود

گیمبال با سیستم های انتقال TransMount برای نظارت تصویری و کنترل بی سیم سازگار است.

عمر باتری طولانی

دو باتری داخلی 2600 میلی آمپر ساعتی WEEBILL-3 تا 11.5 ساعت انرژی شما را تامین می کند.

سازگاری را ببینید

https://www.zhiyun-tech.com/en/compatibles/index#/camera?pid=793&pname=WEEBILL%203S

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun WEEBILL-3 S Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun WEEBILL-3 S Combo"، کلیک کنید.