برسی میکروفن شات گان Azden SGM-3416 Broadcast Spec Professional Shotgun Microphone

نقدر و برسی

میکروفن شات گان Azden SGM-3416 Broadcast Spec Professional Shotgun Microphone

میکروفون شاتگان SGM-3416 Azden

میکروفون Azden SGM-3416 محصولی کاملا حرفه ای و دست ساز ساخت کشور ژاپن است که برای ضبط پرواز روی صحنه و در حین فیلمبرداری برای نصب دوربین های حرفه ای یا ساندبرد مناسب است. میکروفون SGM 3416 با اندازه 7 اینچی خود برای ضبط پخش طراحی شده است که می تواند در مقایسه با رقبای ضبط کننده ارزان قیمت از کیفیت خیره کننده ای برخوردار باشد.

کپسول میکروفون الگوی سوپرکاردیوئید Azden SGM-3416 دارای برد دریافت بالایی است و می تواند صدای محیط را با نویز بسیار کم دریافت کند. این سری از میکروفون ها که با منبع تغذیه 11 تا 54 ولت تغذیه می شوند، در اتاق های تست حرفه ای این شرکت با دقت بسیار بالایی کالیبره شده اند تا مهندسان صدا به بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشند.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

مهندسین آزدن بدنه این محصول را از آلومینیوم ریخته گری طراحی کرده اند که بسیار بادوام و سبک است. طول این میکروفون با مدار الکترونیکی داخلی 18 سانتی متر و با قطر 19 میلی متر و وزن 140 گرم می باشد. از ویژگی های این میکروفون می توان به سطح دینامیکی بالا تا 98 دسی بل و نویز بسیار کم، امکان دریافت صدا با سطح فشار 130 دسی بل بدون نویز و اعوجاج اشاره کرد که آن را بسیار حرفه ای جلوه می دهد.

میکروفون Azden SGM-3416 دارای کمک فنر منطبق با پایه منحصر به فرد قابل نصب در پورت است. فلاش دوربین و یک بادگیر مجزا در داخل پکیج برای جلوگیری از ورود صدای باد به دیافراگم میکروفون در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان Azden SGM-3416 Broadcast Spec Professional Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان Azden SGM-3416 Broadcast Spec Professional Shotgun Microphone"، کلیک کنید.