برسی فرستنده ویدئویی 4K دیتا ویدئو HBT-10 Datavideo

نقدر و برسی

فرستنده ویدئویی 4K دیتا ویدئو HBT-10 Datavideo

فرستنده ویدئو HBT-10 Datavideo 4K

فرستنده ویدئو HBT-10 از DataVideo برای ارسال ویدیو با وضوح حداکثر 4K، صدا، ولتاژ تغذیه و سیگنال کنترلی از طریق اتصال شبکه اترنت تا فاصله 100 متری استفاده می شود. HBT-10 و HBT-11 به ترتیب فرستنده و گیرنده فناوری HDBaseT با حداکثر فاصله 100 متر هستند. فرستنده امکان انتقال تصویر با کیفیت تا 4K را فراهم می کند.

فرستنده ویدیوی HBT-10 از HDMI به عنوان سیگنال ورودی برای انتقال سیگنال های کنترل ویدئو، DVIP و Power over Ethernet (PoE) بین فرستنده و گیرنده پشتیبانی می کند. در انتهای فرستنده HBT-10 نیز یک خروجی 12 ولت / 30 وات DC وجود دارد که برای تغذیه دستگاه های پشتیبانی استفاده می شود.

کنترل DVIP را می توان با اتصال کابل اترنت بین فرستنده و گیرنده به دست آورد.

به عبارت دیگر، سیگنال های کنترل ویدئو HDMI، DVIP و PoE تنها با یک کابل اترنت بین فرستنده و گیرنده قابل انتقال هستند. تصویر، صدا، سیگنال کنترل اترنت، RS-422/232 و POE تنها از طریق یک کابل Cat.5e/6/6a/7 منتقل می شود.

فرستنده ویدئویی HBT-10 قابلیت انتقال ویدئو از حداکثر فاصله تا 100 متر را در حالت Full HD فراهم می کند. فرستنده ویدیوی HBT-10 از پروتکل های کنترلی RS-422/232 و DVIP پشتیبانی می کند.

کاربرد

  • فرستنده ویدیوی HBT-10 به دلیل کاهش اتصالات مورد نیاز برای اتصال دوربین های PTZ مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده ویدئویی 4K دیتا ویدئو HBT-10 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده ویدئویی 4K دیتا ویدئو HBT-10 Datavideo"، کلیک کنید.