برسی تاخیر دهنده صدا دیتاویدئو AD-100 Datavideo

نقدر و برسی

تاخیر دهنده صدا دیتاویدئو AD-100 Datavideo

AD-100 تاخیر داده، تصویری و صوتی

خالق دیلی در صدا

تاخیر صدا AD-100 برای ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر. به دلیل پردازش انجام شده در مسیر ویدئو، سیگنال ویدئویی کندتر از صدا پردازش می شود، بنابراین صدا قبل از تصویر است، بنابراین برای همگام سازی باید سرعت آن را کاهش دهید. اندازه این تاخیر از 0 تا 700 میلی ثانیه با تنظیم کاربر است.

تاخیر صدا چیست؟

گاهی اوقات پردازش تصاویر ویدئویی ممکن است بیشتر از پردازش سیگنال های صوتی طول بکشد. به این «لگ» می گویند و می تواند باعث شود دیالوگی که می شنوید با آنچه بازیگران روی صفحه می گویند متفاوت باشد.

برای همگام سازی این دو سیگنال می توانید استفاده کنید تاخیر صدا تأخیر را می توان به صورت دستی تنظیم کرد، بنابراین هنگام تماشای برنامه، صدا و تصویر کاملاً هماهنگ و خوب هستند.

جعبه تاخیر صوتی Datavideo AD-100

تاخیر صدا AD-100 برای ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر. میزان این تاخیر بسته به تنظیمات کاربر از 0 تا 700 میلی ثانیه متغیر است.

طراحی ساده تاخیر صدا AD-100 داشتن پنل پشتی LCD برای منو و تنظیمات و تنها چند دکمه کنترلی، استفاده از آن را بسیار آسان و دلپذیر کرده است.

AD-100 همچنین می تواند به عنوان یک تولید کننده صدا استفاده شود. لطفاً AD-100 را مستقیماً به هدفون یا مجموعه ای از بلندگوها وصل نکنید، زیرا نباید به عنوان تقویت کننده صدا استفاده شود.

برنامه های تأخیر صوتی Datavideo AD-100

تاخیر صوتی AD-100 برای کاربران سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای که با مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر مواجه هستند بسیار مناسب است.

ویژگی های

  • قابل اتصال به منبع تغذیه Datavideos PD-1
  • 2 ورودی و 2 خروجی صدای XLR متعادل
  • قدرت صدای خروجی از 0 تا -60 دسی بل

کمال محصول

  • ابزار آسان و قدرتمند همگام سازی صدا و تصویر
  • کم هزینه و مقرون به صرفه
  • اندازه کوچک و کابینت قابل نصب با استفاده از RMK-1
  • در یک محفظه فلزی جامد برای استفاده در استودیو یا فضای باز ساخته شده است
  • مصرف برق کم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تاخیر دهنده صدا دیتاویدئو AD-100 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تاخیر دهنده صدا دیتاویدئو AD-100 Datavideo"، کلیک کنید.