برسی سیستم انتقال ویدئو بی سیم Hollyland Mars 400S PRO SDI/HDMI

نقدر و برسی

سیستم انتقال ویدئو بی سیم Hollyland Mars 400S PRO SDI/HDMI

سیستم انتقال ویدیوی بی سیم Hollyland Mars 400S PRO SDI/HDMI

با سیستم انتقال ویدیوی بی‌سیم Mars 400S PRO SDI / HDMI از Hollyland، می‌توانید تا رزولوشن 1080 را با سرعت 60 فریم بر ثانیه به گیمبال، دوربین بدون آینه یا دوربین DSLR خود اضافه کنید. فرستنده ورودی های HDMI و SDI و گیرنده خروجی های SDI و HDMI را ارائه می دهد. این سیستم دارای تاخیر بسیار کم 0.1 ثانیه برای انتقال خط دید تا 400 فوت (122 متر) به گیرنده و تا 300 فوت (91.5 متر) به برنامه وای فای Hollyview است. برای سیگنال خط دید قوی، سیستم شامل دو آنتن خارجی روی فرستنده و دو آنتن روی گیرنده است که یکی به عنوان یدکی موجود است.

با استفاده از برنامه Hollyview برای iOS یا Android، می‌توانید به سرعت انتقال ویدیو را از طریق اتصال Wi-Fi و همچنین پخش مستقیم مستقیم از گیرنده را از طریق رایانه با استفاده از آداپتور USB Type-C کنترل کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد سیستم عامل اسکن کانال اختیاری را نصب کنید تا بتوانید به راحتی قوی ترین سیگنال های انتقال را پیدا کنید. فرستنده می تواند به طور همزمان حداکثر به یک گیرنده و دو برنامه یا در مجموع چهار برنامه بدون گیرنده ارسال کند. بدنه جدید طراحی شده آن را به گزینه ای نسبتاً مخفی برای وسایل شما تبدیل می کند و از حالت های تهویه متعدد برای خنک یا بی صدا نگه داشتن آن در هنگام عکاسی استفاده می کند.

فرستنده گیرنده 400S PRO از نظر اندازه جمع و جور است، دارای یک صفحه نمایش OLED روشن برای راه اندازی و یک آداپتور یکپارچه 1/4 اینچی پایه کفش برای گزینه های مختلف نصب است. هر دستگاه را می توان با استفاده از منبع تغذیه USB Type-C، آداپتور قفل DC شارژ کرد. یا از نوع باتری سری L جداگانه با استفاده از صفحه باتری یکپارچه استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی سیستم انتقال ویدیوی بی سیم Hollyland Mars 400S PRO

  • ویدیو را به p601080 به SDI یا HDMI منتقل می کند
  • انتقال خط دید تا 400 فوت (122 متر) به گیرنده و تا 300 فوت (91.5 متر) به برنامه
  • صفحه نمایش OLED روشن
  • نظارت سریع برنامه و پخش زنده از طریق برنامه HollyView
  • می توانید همزمان به یک گیرنده و دو برنامه یا به چهار برنامه انتقال دهید
  • ورودی های HDMI و SDI روی فرستنده و خروجی های HDMI و SDI روی گیرنده
  • دو آنتن فرستنده و دو آنتن گیرنده وجود دارد
  • شارژ از طریق باتری سری L، آداپتور DC یا ورودی USB Type-C
  • آداپتور یکپارچه کفش با محل نصب 1/4 اینچ -20
  • سفت‌افزار اسکن کانال اختیاری را از طریق برنامه HollyView نصب کنید تا قوی‌ترین سیگنال را پیدا کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سیستم انتقال ویدئو بی سیم Hollyland Mars 400S PRO SDI/HDMI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سیستم انتقال ویدئو بی سیم Hollyland Mars 400S PRO SDI/HDMI"، کلیک کنید.