برسی میکروفون استودیویی رود Rode NTR Active Ribbon Microphone

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NTR Active Ribbon Microphone

میکروفون استودیویی میکروفون نواری فعال Rode NTR

در نگاه اول به میکروفون NTR Rod متوجه می شوید که با یک میکروفون استودیویی بسیار خاص و منحصر به فرد با ترکیبی پیچیده از هنر و علم روبرو هستید. این میکروفون برای کار در بهترین استودیوهای ضبط دنیا و همچنین استودیوهای خانگی طراحی شده است.

تمام قطعات میکروفون روبان فعال Rode NTR، از جمله ترانسفورماتور، عناصر نواری، توسط RØDE استرالیا ساخته شده است تا بهترین میکروفون نواری موجود را ارائه دهد.

خانه عکاسان سایت ما; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

به طور خلاصه می توان گفت که NTR قادر است جزئیات فرکانسی منحصر به فرد و دقت بی سابقه ای را در مقایسه با سایر میکروفون های ریبون در جهان ایجاد کند. این میکروفون به شما این امکان را می‌دهد تا در سناریوها و ضبط‌هایی که نیاز به دریافت جزئیات صوتی حساس‌تر و دقیق‌تری دارید، به هدف خود برسید.

مشخصات میکروفون روبان فعال Rode NTR

اصول آکوستیک: مبدل سرعت

اجزای الکترونیکی فعال: ترانسفورماتور افزودنی و مرحله پیش تقویت کننده متعادل

مدل دریافت: دو طرفه

محدوده فرکانس: 20 هرتز ͠ 20 کیلوهرتز

امپدانس خروجی: 200 اهم

معادل نویز: 15dBA SPL طبق IEC651

حداکثر توان: +8dBu 1KHz، 1% THD به 1kΩ

محدوده دینامیکی: 115dB SPL

حداکثر 130dB SPL: SPL

نسبت سیگنال به نویز: 79.3dBA

حساسیت: -30.5dB re 1V/Pa (30mV @ 94dB SPL) +/-2dB@1KHz

برق مورد نیاز: 48 ولت فانتوم

اتصال خروجی: سه پین ​​XLR

وزن خالص: 1047 گرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NTR Active Ribbon Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NTR Active Ribbon Microphone"، کلیک کنید.