برسی استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO

نقدر و برسی

استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO

استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO

اولین کنسول کامل استودیویی در جهان برای تولید پادکست

تازه شروع کردی؟ یا حرفه ای هستید؟ کنسول حرفه ای تولید پادکست Rode تنها چیزی است که شما نیاز دارید. به سرعت محتوای پادکست شخصی را ضبط کنید و به سرعت آن را با جهان در اینترنت به اشتراک بگذارید.

اتصال و ذخیره کنید

این دستگاه دارای 4 کانال ورودی میکروفون با کیفیت برای استفاده با میکروفون های خازنی استودیویی و همچنین میکروفون های دینامیک معمولی است. حداکثر 4 نفر می توانند همزمان در تولید پادکست شما مشارکت داشته باشند.

4 هدفون و 4 میکروفون به طور همزمان یا جالب تر، مکالمه تلفنی با شخصی و ضبط مکالمات از طریق بلوتوث یا رابط TRRS.

با استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO، می توانید به راحتی میکروفون را برای خود یا مهمان خود روی کارت حافظه micro SD با تنظیم سطح خودکار با یک لمس ضبط کنید. با این دستگاه می توانید به معنای واقعی کلمه اولین پادکست خود را ایجاد و ضبط کنید.

جلوه های صوتی و افکت های منحصر به فرد

این محصول دارای 8 افکت مختلف برای تنظیم صدای شما و سایر همراهان است، مانند: موسیقی، صدای جینگ، تشویق و تبلیغات – مناسب برای دادن کیفیت حرفه ای به پادکست شما.

می‌توانید از هر ورودی مستقیماً روی پد برنامه‌ریزی‌شده ضبط کنید، یا به سادگی فایل‌ها را از رایانه خود به نرم‌افزار ارائه شده بکشید و رها کنید. حتی می توانید رنگ مورد علاقه خود را برای نورپردازی پد انتخاب کنید.

دارای پردازنده سیگنال APHEX

سیگنال اصلی شما را می توان با پردازنده های افسانه ای APHEX Sural Exciter و APHEX Big Bottom تقویت کرد. که جزو بهترین پردازنده های دنیا هستند.

این حالت در بخش پردازش صوتی Caster Pro گنجانده شده است تا صدایی فوق‌العاده را به همراه لحن گرمی که فقط در استودیوهای حرفه‌ای یافت می‌شود، به شما ارائه دهد.

گزینه های ضبط

Caster Pro به عنوان یک واحد مستقل کار می کند و مستقیماً روی کارت micro SD ضبط می کند و به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن ضبط و پخش کنید.

Caster Pro همچنین می تواند از طریق USB به رایانه شما متصل شود، به این معنی که می توانید پادکست خود را با نرم افزار ضبط مورد علاقه خود ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استودیوی تولید پادکست RodeCaster PRO"، کلیک کنید.