برسی میکسر صدای دیتاویدئو AM-100 Datavideo

نقدر و برسی

میکسر صدای دیتاویدئو AM-100 Datavideo

میکسر صدا AM-100 Datavideo

میکسر صدا

میکسر حرفه ای صدا AM-100 ارتفاع آن 1RU با 5 کانال ورودی است و می توان آن را در یک کابینت 19 اینچی نصب کرد. کانال های 1 تا 4 بین ورودی میکروفون و خط قابل تعویض هستند و کانال پنجم برای درگاه های ورودی ثانویه AUX-XL است. میکسر صدا AM-100 مورد توجه بسیاری از کارشناسان صدا است.

میکسر صوتی AM-100 این قابلیت را دارد که با استفاده از سیگنال های آماری دریافتی از میکسر ویدئو، صدا را بسته به ویدئو تغییر دهد که در هنگام استفاده از دوربین هایی با میکروفون مجزا مفید است.

این میکسر آنالوگ برای ادغام با تجهیزات استودیویی یا مکان های غیر استودیویی با قابلیت فیلم فرعی (A+V) مناسب است. میکسر صوتی AM-100 دیتاویدئو برای برنامه های تاک شو، موبایل و میکس با میکسر SE-900 ایده آل است.

این میکسر همچنین از طریق 2 ورودی AUX XLR به موسیقی پس زمینه دلخواه شما اجازه می دهد. سپس خروجی مخلوط را می توان مستقیماً به یک ضبط کننده یا دستگاه جاسازی صوتی SDI مانند میکسر SE-900 یا مبدل DAC-7L هدایت کرد.

با استفاده از میکسر صوتی AM-100، هنگامی که کاربر دوربین را انتخاب می کند، میکروفون مربوطه نیز تغییر می کند. AM-100 می تواند هنگام کار با SE-900 و MS-900 با استفاده از اتصال 15 پین D-Sub، همگام سازی صدا و تصویر را فراهم کند.

می توانید از چندین میکسر صدا AM-100 با هم استفاده کنید. این به شما امکان می دهد منابع صوتی بیشتری را به تنظیمات اضافه کنید و آنها را در خروجی نهایی ترکیب کنید. در صورت تنظیم میکروفون، AM-100 می تواند از برق فانتوم 48 ولت نیز پشتیبانی کند.

نرم افزارهای داده Video Audio Mixer AM-100 Datavideo

میکسر صدا AM-100 برای مدارس، اتاق های کنفرانس، اتاق های جلسات و سالن هایی که از دوربین های ptz با میکروفون های جهت دار مجزا استفاده می کنند، مناسب است.

کمال محصول

سطح صدا را تنظیم کنید و صدا را همراه با انتخاب تصویر انتخاب کنید

قیمت مناسب

قابل استفاده در تمام سیستم های دارای تغییر دهنده تصویر برای داده های ویدئویی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکسر صدای دیتاویدئو AM-100 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکسر صدای دیتاویدئو AM-100 Datavideo"، کلیک کنید.