برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE 4 Combo Kit

نقدر و برسی

گیمبال ژیون Zhiyun CRANE 4 Combo Kit

Zhiyun CRANE 4 از شکل آشنا و سبکی گیمبال های قبلی Zhiyun استفاده می کند، در حالی که ویژگی های داخلی برای عکاسی پرتره، کنترل شاتر بلوتوث و دستگیره گسترده برای نصب دوربین های فول فریم را گسترش می دهد.

این نسخه از کیت ترکیبی شما را به دسته بند و استراحتگاه مچ مجهز می کند تا تجربه عکاسی با زاویه کم را بهبود بخشد.

پانل 360 درجه، شیب 207 درجه و چرخش 70 درجه را با استفاده از کنترل های داخلی کنترل کنید.

چراغ های نشانگر تعادل روی هر موتور به کالیبراسیون دقیق کمک می کند.

صفحات دوگانه رهاسازی سریع تصویربرداری افقی و عمودی را به راحتی تسهیل می کنند. با صفحه نمایش لمسی رنگی 1.22 اینچی و شاتر بی سیم مجهز به بلوتوث، به راحتی تنظیمات خود را مدیریت کنید.

کرین 4 دارای چراغ پرکننده داخلی با 3200 لوکس و دمای رنگ قابل تنظیم است

طراحی سبک

کرین 4 بازطراحی شده دارای طول بازوی بلندتر و موتورهای قدرتمندتر، افزایش سازگاری گیمبال و لنز با دوربین‌های DSLR، دوربین‌های سینمای بدون آینه و فشرده با لنزهای فول فریم است.

گیمبال تنها 1.67 کیلوگرم وزن دارد اما ظرفیت بار آن 6 کیلوگرم است که می تواند از دوربین هایی مانند Canon EOS 5D Mark IV، Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro، Nikon Z8، Panasonic LUMIX S1H و Sony a7S III پشتیبانی کند که همه آنها فول فریم هستند. لنزها و معمولاً با لنزهای سنگین.

(برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در صفحه وب سایت Zhiyun ببینید)

تک دسته، پشتیبانی از مچ بهبود یافته

شکاف های پیچ 1/4 اینچ – 20 در دو طرف گیمبال به شما امکان می دهد یک دسته کشویی موجود را وصل کنید. بچرخانید و تنظیم کنید تا کرین 4 را در حالت یک یا دو دست نگه دارید.

آن را در ارگونومیک‌ترین موقعیت با استراحتگاه مچ به‌روز شده قرار دهید تا فشار مچ را کاهش دهید.

کنترل شاتر بلوتوث 5.0

در حالی که کابل‌های کنترل دوربین شامل گزینه کنترل شاتر سیمی را ارائه می‌دهند، با استفاده از کنترل شاتر بلوتوث 5.0 داخلی از کابل‌های پیچیده اجتناب کنید. شاتر دوربین سازگار خود را به صورت بی سیم کنترل کنید و فیلم را از طریق کنترل های داخلی و صفحه لمسی ویرایش کنید. برای لیست کامل دوربین های سازگار با بلوتوث، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در صفحه وب سایت Zhiyun مشاهده کنید.

نور پرکننده قدرتمند و روشن

یک نور پرکننده داخلی 10 وات به لطف روشنایی 3200 لوکس، سوژه ها را به راحتی روشن می کند. در صورت نیاز، یک پخش کننده نور پرکننده موجود می تواند جلوه نور را ملایم کند. این لامپ دارای CRI 95+ برای بازتولید رنگ دقیق و طبیعی است. دمای رنگ نور را از 2700 تا 5500 کلوین با چرخ کنترل آنبورد تنظیم کنید.

صفحه نمایش لمسی رنگی 1.22 اینچی، کنترل داخلی

به راحتی بین حالت های گیمبال مانند حالت Pan Follow Mode، Lock Mode، POV Mode، Follow Mode، Go Mode، Vortex Mode و Portrait Mode جابجا شوید.

از دیگر ویژگی های عکاسی می توان به پانوراما، تایم لپس و موشن لپس اشاره کرد.

وضعیت تعادل هر محور را در زمان واقعی بررسی و بررسی کنید.

هنگامی که گیمبال به طور کامل متعادل شد، یک کالیبراسیون خودکار انجام دهید.

گشتاور موتور، سرعت ردیابی و سرعت گیمبال را تنظیم کنید.

عملکرد دکمه ضبط و پانل جلویی را برای تغییر تنظیمات یا حالت های دلخواه خود سفارشی کنید.

اپلیکیشن ZY Play

با استفاده از برنامه ZY Play، گیمبال خود را از راه دور از دستگاه iOS یا Android خود کنترل کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به کنترل جوی استیک مجازی، کنترل عکس و فیلم، کنترل سنسور حرکت، تایم لپس، پانوراما و ارتقاء سیستم عامل اشاره کرد. فناوری بلوتوث داخلی گیمبال اتصال برنامه ها را آسان می کند.

چهار باتری داخلی 18650 با ظرفیت کلی 2600 میلی آمپر ساعت، 12 ساعت کارکرد را برای یک روز کامل عکسبرداری از رویداد فراهم می کند. درگاه شارژ USB-C از شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند تا در کمتر از دو ساعت شما را دوباره راه‌اندازی کند. برای ادامه عکسبرداری می توانید گیمبال را در حالی که در حال استفاده است شارژ کنید.

سازگاری را ببینید

https://www.zhiyun-tech.com/en/compatibles/index#/camera?pid=805&pname=CRANE%204

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE 4 Combo Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE 4 Combo Kit"، کلیک کنید.