برسی ضبط و پخش کننده دیتاویدئو HDR-1 Datavideo

نقدر و برسی

ضبط و پخش کننده دیتاویدئو HDR-1 Datavideo

ضبط کننده ویدئو و پخش کننده داده HDR-1

ضبط کننده تصویر

ضبط کننده دیتاویدئو HDR-1 این یک ضبط کننده مستقل است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به کامپیوتر ویدیوهای HD ضبط و پخش کنید. ضبط و پخش کننده HDR-1 مجهز به یک ورودی HDMI و یک خروجی HDMI است، فایل ها را با فرمت MP4 ضبط می کند و مزیت بارز آن استفاده بسیار آسان است.

با استفاده از فشرده‌سازی H.264 و AAC، ضبط‌کننده و پخش‌کننده HDR-1 فایل‌های ویدیویی 1080p را ضبط می‌کند که فوراً آماده آپلود در یک وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook، YouTube و غیره هستند.

اتصال USB

شما به سادگی می توانید برنامه خود را ذخیره کنید، سپس درایو USB خود را بردارید، آن را به رایانه متصل کنید، یا آن را برای بایگانی، اشتراک گذاری مستقیم در وب یا ویرایش بعداً به هارد دیسک خود منتقل کنید. HDR-1 با اکثر دستگاه های ذخیره سازی مدرن USB 3.0، از جمله درایوهای فلش، هارد دیسک ها و SSD های قابل حمل سازگار است.

پورت HDMI

یکی از مزیت های اصلی ضبط و پخش کننده HDR-1 این است که می توان از آن به طور مستقل از رایانه با اتصال مستقیم به منبع ویدیویی HDMI استفاده کرد. HDR-1 قادر به ضبط از طیف گسترده ای از دستگاه ها، از جمله دوربین های ویدئویی دیجیتال HDMI، دوربین های IP، کنسول های بازی، بازی های کامپیوتری و غیره است. چه محصولات شما دارای تجهیزات HD یا SD باشند، HDR-1 می تواند آن را پشتیبانی کند. رزولوشن تا 1080p برای ضبط 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می شود و نرخ بیت تا 20 مگابیت در ثانیه تضمین می کند که جزئیات در طول ضبط حفظ می شوند.

برای هدایت فایل ها و کنترل پخش از طریق RS-232 می توانید یک صفحه نمایش HDMI را با استفاده از پنل کنترل جلو یا نرم افزار مدیریت به دستگاه متصل کنید. اگر برنامه های مذهبی را ضبط می کنید، سخنرانی ها را برای مدرسه و هر رویداد زنده ای که در آن فایل های h.264 می خواهید ضبط می کنید، HDR-1 برای شما مناسب است.

کاربرد

  • مجالس مذهبی
  • جلسات شرکت
  • سخنرانی ها
  • کنسرت های زنده
  • نسخه ای با کیفیت و حجم کمتر برای پخش در وب آماده می کند

کمال محصول

  • ضبط و پخش ویدیو بدون نیاز به کامپیوتر
  • کنترل های معمول ضبط و پخش در جلوی دستگاه وجود دارد
  • امکان ویرایش ویدیو با دستگاه
  • طراحی کوچک و جمع و جور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ضبط و پخش کننده دیتاویدئو HDR-1 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ضبط و پخش کننده دیتاویدئو HDR-1 Datavideo"، کلیک کنید.