برسی هدست بلوتوثی هالی لند Hollyland Solidcom C1-6S

نقدر و برسی

هدست بلوتوثی هالی لند Hollyland Solidcom C1-6S

این یک سیستم بی سیم DECT (ارتباط صوتی و گفتاری دو طرفه) تمام دو طرفه است که برای ارائه صدای شفاف و راحتی پوشیدنی تمام روز در یک طراحی بی سیم واقعی بدون نیاز به جعبه بدنه یا هاب طراحی شده است.

این ست شامل 6 هدفون (یک هدفون اصلی و پنج هدفون ریموت) به همراه باتری های قابل شارژ، شارژر و لوازم جانبی می باشد. این سیستم از رمزگذاری DECT 6.0 و فناوری آنتن دوگانه برای اطمینان از انتقال ایمن و قابل اعتماد در برد 305 متری استفاده می کند که آن را برای برنامه های مختلف از جمله تولید فیلم، کنسرت ها و رویدادهای عمومی مناسب می کند.

هدفون بی سیم برای ارتباط دو طرفه

بدون کمربند یا ایستگاه پایه، C1 یک تجربه هماهنگی بسیار قابل حمل را برای تیم های تولید رسانه و سایرینی که به دنبال ارتباطات صوتی بی‌نقص در زمان واقعی در سناریوهای کاری با فاصله اجتماعی در فواصل تا 305 متر هستند، ارائه می‌کند.

امنیت و ثبات ارتباطات به لطف رمزگذاری پیشرفته Dect 6.0 و فناوری ضد پارازیت

هدفون بی‌سیم حرفه‌ای Solidcom C1 با استفاده از فناوری Dect 6.0، امنیت و پایداری اتصال شما تضمین شده است، زیرا این سیستم با فناوری رمزگذاری شده و ضد تداخل خود، ارتباط امنی را فراهم می‌کند..

پاسخ فرکانس گسترده برای تنظیم دقیق

پاسخ فرکانسی 150 هرتز تا 7 کیلوهرتز و لغو اکو آکوستیک برتر (AEC) را برای ارائه صدای واضح و قابل فهم برای کار گروهی موثر ارائه می دهد. میکروفون جهت دار صدای گوینده را با دقت ضبط می کند، نویز ناخواسته پس زمینه را به حداقل می رساند و مکالمات را حتی در محیط های پر سر و صدا آسان تر می کند.

آماده استفاده از جعبه

هدفون به طور خودکار جفت می‌شود و دکمه‌های ولوم حساس به لمس امکان تنظیمات سریع را فراهم می‌کنند که کارکرد سیستم را آسان می‌کند. قاب میکروفون در هر گوشواره 360 درجه می چرخد ​​و امکان جهت گیری چپ یا راست را فراهم می کند. چرخاندن بازوی بوم به بالا یا پایین به راحتی میکروفون را هنگامی که از آن استفاده نمی کنید بی صدا می کند. LED نشان می دهد که سیستم در حال کار است و زمانی که باتری کم است به شما هشدار می دهد.

راحت برای پوشیدن در تمام طول روز

وزن هر گوشی کمتر از 170 گرم است که از بسیاری از گوشی های هوشمند معمولی سبک تر است. حتی اگر آن را برای مدت طولانی بپوشید، می تواند یک تجربه راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. به دلیل استفاده طولانی مدت هیچ گونه خستگی را احساس نمی کنید. هدست Solidcom C1 از مواد PC-ABS ساخته شده است که انعطاف پذیری و دوام عالی را ارائه می دهد. هر هدفون مجهز به بالشتک های قابل تعویض است. فوم گوش و بالشتک های گوش برای ترجیحات مختلف پوشیدن در دسترس هستند.

باتری های اکومولاتور + شارژر

شارژ کامل هر باتری به 2.5 ساعت زمان نیاز دارد که برای گوشی از راه دور تا 10 ساعت و برای گوشی اصلی تا 6 ساعت کار می کند. روی محفظه شارژر و میکروفون ها چراغ های LCD سبز، زرد و قرمز برای نشان دادن وضعیت باتری وجود دارد.

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدست بلوتوثی هالی لند Hollyland Solidcom C1-6S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدست بلوتوثی هالی لند Hollyland Solidcom C1-6S"، کلیک کنید.