برسی رکوردر دیتاویدئو HDR-60 Datavideo

نقدر و برسی

رکوردر دیتاویدئو HDR-60 Datavideo

ضبط ویدیوی داده HDR-60

دستگاه ضبط ویدیو

فیلمبرداری دیتاویدئو HDR-60 یک ضبط کننده فیلم دیجیتال قابل حمل HD/SD با قابلیت ضبط بر روی هارد دیسک یا SSD محصول شرکت Datavideo است که برای برنامه های استودیو دسکتاپ طراحی شده است. پخش کننده ها همیشه به دنبال تجهیزاتی هستند که بتوانند تا زمانی که ممکن است ویدیو ضبط کنند. با ضبط HDR-60 به راحتی می توانید بیش از هشت ساعت ضبط مداوم داشته باشید.

ضبط استودیو

ضبط کننده HDR-60 سیگنال های ویدئویی NTSC، PAL و HD را ضبط می کند و دارای ورودی SD / HD-SDI است. ضبط کننده HDR-60 از یک هارد دیسک قابل جابجایی 2.5 اینچی به عنوان وسیله ذخیره سازی استفاده می کند.

دستگاه آن را می توان به راحتی از طریق USB 2.0 یا رابط eSATA به عنوان یک سیستم ویرایش غیر خطی (NLE) به رایانه شخصی یا مک متصل کرد و سپس ویدیوی مورد نیاز را به عنوان یک فایل در دستگاه HD NLE کپی کرد. از آنجایی که USB 2.0 منبع تغذیه درایو را تامین می کند، نیازی به برق اضافی نیست.

بنابراین برای استفاده با لپ تاپ در محل نیز مناسب است. همچنین این ضبط می تواند با منبع تغذیه 12 ولت DC کار کند، بنابراین برای استفاده در استودیوها و دستگاه های موبایل مناسب است. برای کنترل از راه دور ضبط دیجیتال، ضبط HDR-60 دارای یک اتصال 9 پین است که امکان کنترل از طریق RS-232 یا RS-422 را فراهم می کند.

کاربرد

برنامه های ضبط زنده و پس از تولید رویداد در کنفرانس های ویدئویی، اهداف علمی و آموزشی، پزشکی، انیمیشن و دستگاه های تلفن همراه

کمال محصول

  • فایل های رسانه ای بدون رندر ایجاد می شوند.
  • محفظه مخصوص HE-1 برای استفاده از هارد دیسک های 2.5 اینچی یا SSD و انتقال برنامه به کامپیوتر
  • کنترل های VTR مانند در جلوی دستگاه برای شروع و توقف ضبط، سریع جلو و عقب و غیره.
  • اگر برق به طور تصادفی قطع شود، فقط دو ثانیه آخر ضبط را از دست می دهید
  • ساخته شده از آلومینیوم رنگ شده برای استحکام
  • اندازه های کوچک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر دیتاویدئو HDR-60 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر دیتاویدئو HDR-60 Datavideo"، کلیک کنید.