خنثی‌سازی فتنه‌انگیزی دشمنان با هوشیاری و انسجام مردم

خنثی‌سازی فتنه‌انگیزی دشمنان با هوشیاری و انسجام مردم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمنان با صدور بیانیه ها سعی در فتنه انگیزی در جزایر سه گانه دارند که همواره با هوشیاری و انسجام مردم عزیز ناکام مانده اند.

به گزارش گولوپ و بنابر اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رابطه حسنه و انسجام میان اهالی جزیره بوموسی و نیروهای مرزبانی و انتظامی، گفت: دشمنان سعی در فتنه انگیزی در جزایر سه گانه خلیج فارس دارند که همواره با هوشیاری و انسجام مردم عزیز ناکام مانده اند.

سردار قاسم رضایی در سفر به جزیره “بوموسی”، اظهار داشت: در جنوبی ترین منطقه پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم الحمدلله امنیت و آرامش خاصی در این منطقه حاکم است این منطقه یکی از بالاترین مشارکت ها را در انتخابات اخیر داشته که نشان از پویایی و نشاط مردم این منطقه دارد.

وی با اشاره به رابطه حسنه میان اهالی این جزیره و نیروهای مرزبانی و انتظامی بر انسجام میان اهالی تاکید و گفت: بحمدلله رابطه خوبی میان اهالی این جزیره و نیروهای تامین کننده امنیت وجود دارد و همین رابطه مطلوب باعث انسجام بیشتر میان اهالی و پلیس شده است. 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تلاش برخی کشورها برای برهم زدن آرامش موجود در این جزایر خلیج فارس، افزود: صدور بیانیه های متعدد برخی کشورها که هدفی جز برهم زدن آرامش این منطقه از خاک کشورمان ندارد با انسجام اهالی که همواره پای کار و پشتوانه نظام بوده اند، همواره ناکام مانده است.

سردار رضایی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز شاهد آرامش توام با معنویت در این منطقه هستیم و شرایط زندگی مطلوب در این جزیره با وجود امکانات کافی میسر است و علاوه بر بومیان این منطقه دیگر هم میهنان عزیزمان نیز می توانند به راحتی در این جزیره زندگی کنند و امیدواریم با حضور خود امنیت را در این منطقه از خاک کشورمان افزایش داده و چون گذشته ضمن حفظ امنیت پایدار حافظ تمامیت ارضی کشورمان باشند.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خنثی‌سازی فتنه‌انگیزی دشمنان با هوشیاری و انسجام مردم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خنثی‌سازی فتنه‌انگیزی دشمنان با هوشیاری و انسجام مردم"، کلیک کنید.