کنسرت ارکستر «هیژان» برپا می‌شود/تالار وحدت میزبان قطعاتی از موسیقی نواحی ایران

کنسرت ارکستر «هیژان» برپا می‌شود تالار وحدت میزبان قطعاتی از موسیقی نواحی ایران

کنسرت ارکستر «هیژان» به رهبری و مدیریت هنری هیوا رنجبر، سوم تیر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گولوپ، ارکستر «هیژان» به رهبری هیوا رنجبر شامگاه یکشنبه ۳ تیر ماه از ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی از موسیقی نواحی ایران در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

فرید رحیمی در موسیقی کردستان، رضا خاتمی در موسیقی آذربایجانی، رسول وفامهر در موسیقی لرستان، میلاد صادقی در موسیقی بختیاری و محسن آقایی در بخش موسیقی بوشهر خوانندگان این کنسرت هستند.

همچنین گروه‌های حرکت «ماکوان» از کردستان، «اوتلار» ازر آذربایجان و «دس وارک» از لرستان در بخش هایی، به اجرای آئین‌های این اقوام می‌پردازند.

کنسرت ارکستر «هیژان» به رهبری هیوا رنجبر و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنسرت ارکستر «هیژان» برپا می‌شود/تالار وحدت میزبان قطعاتی از موسیقی نواحی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنسرت ارکستر «هیژان» برپا می‌شود/تالار وحدت میزبان قطعاتی از موسیقی نواحی ایران"، کلیک کنید.