استقرار بیمارستان صحرایی ایران در صحرای عرفات/وقوف اضطراری حجاج بیمار؛ عصر امروز

استقرار بیمارستان صحرایی ایران در صحرای عرفات/وقوف اضطراری حجاج بیمار؛ عصر امروز

رییس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت حجاج ایرانی مستقر در عرفات و ارایه خدمات درمانی به زایران بیمار را تشریح کرد.

به گزارش گولوپ، دکتر پیرحسین کولیوند با بیان اینکه در حال حاضر همه حجاج در عرفات مستقر هستند، گفت: در عرفات یک بیمارستان صحرایی داریم که بخش های بستری خانم ها و آقایان، تخت های بستری ویژه، کلینیک های تخصصی، آزمایشگاه، سونوگرافی و داروخانه را شامل می شود.

وی با بیان اینکه محل های اسکان زایران به 9 مکتب تقسیم شده و در هر مکتب کلینیک هایی جهت تسهیل دسترسی زایران در نظر گرفته شده است، افزود: اگر نیاز به مشورت تخصصی بیشتر بود، زایر به بیمارستان صحرایی مراجعه می کند.

کولیوند ادامه داد: در منا نیز همین امکانات با ظرفیت بیشتری در نظر گرفته شده است. در مشعر نیز دو مرکز سیار برای امشب در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درباره زایرانی که در بیمارستان های مکه تحت عمل جراحی قرار گرفته و بستری هستند نیز گفت: این زایرانی که نیاز مراقبت بیشتری دارند، در قالب کاروان وقوف اضطراری بعد از ظهر امروز با حمایت کادر پزشکی جمعیت هلال احمر کشورمان به صحرای عرفات اعزام می شوند. این زایران نیز نگران نباشند و با تمام توان و ظرفیت در کنار آنها هستیم تا سلامت آنها تضمین شود.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار بیمارستان صحرایی ایران در صحرای عرفات/وقوف اضطراری حجاج بیمار؛ عصر امروز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار بیمارستان صحرایی ایران در صحرای عرفات/وقوف اضطراری حجاج بیمار؛ عصر امروز"، کلیک کنید.